{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Øv en oplevelse!!! {{forumTopicSubject}}

Først nu er jeg ved at komme mig over en oplevelse jeg havde her for små 14 dages tid siden...

Det skal siges, at når jeg går i Rema på den anden side af vejen, har jeg altid Fiffi med, så får hun også en lille extra tur ud af det, da vi går den lange vej rundt, og når jeg så går ind og handler står hun selvf bundet ude på de dertil indrettet hundekroge, som en god borger søger jeg altid for at rydde op efter min hunds efterladenskaber, og smider det naturligvis i en skraldespand. Nå men det er egentligt sagen uvedkommende, hun står som sagt bundet ude foran butiken, MEN har et mindre "thi stille problem" Jeg arbejde en brav kamp for at få hende til at holde sin mund, og det gik da oz bedre og bedre, til sidst var det kun et enkelt gø i ny og næ... Det der skete den dag var at der kom en "sort" forbi hende, også kom hun med et enkelt gø, men han gik ikke bare videre som ellers andre gør, næ nej han stod lige tilpas langt nok væk fra hende så hun ikk kunne nå ham, og begyndte at banke på vægen for at drille hende, jeg selv var kun lige gået ind i butiken, og kunne derfor hører det hele, jeg fór ud og råbte efter ham, hva fanden han bildte sig ind, og om han så for helvede ville stoppe med det pis sådan en nar.. Jeg var så gal at da jeg gik ind i rema igen rystede jeg over hele kroppen og måtte stå stille i ca 5 min for at få mine ben til at holde op med at opfører sig som gummi, da jeg fik handlet gik jeg naturligvis ud og tog Fiffi og gik hjem, da vi var næsten hjemme, ser jeg denne unge mand igen, så alt vrede kom lige en gang til, jeg råbte efter ham, at hvis han nogen sinde drillede min hund igen, så slap jeg hende så hun rigtig kunne få lov at lege med ham ( hva han ikk ved er jo så at min Fiffi aldrig kunne drømme om at gøre andet end netop bare at lege he he) Han så noget forskrækket ud, og ville gerne ha' lov at forklare sig, det fik han selvf oz lov til.. men der var nu ingen undskyldning for hans drilleri af min hund, og jeg fartalte ham at jeg stadig mente det med at slippe hunden, og det accepterede han fuldt ud, så HAN driller hende i hvert fald ikk igen, jeg fortalte ham jo også om min kamp for at få hende til at tie stille ude foran butiken, og at drillerier fra ham og børn jo så bestemt ikke hjalp på situationen...

Undskyld mit sure opstød og mit banden, skulle bare lige ud med det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv en oplevelse!!!
  • #1   18. maj 2008 :O))

  • #2   18. maj 2008 Hvordan så Pernille?

  • #3   18. maj 2008 Pernille.. Normalt råber jeg nu heller ikk efter folk, tvært i mod, så er jeg en ganske stille og rolig kvinde, som passer mig selv.. Hva folk gør ved mig er én ting, og er jeg næsten ret ligeglad med, men hva de gør ved min hund eller min datter, er jeg bestemt ikke ligeglad med, og når det så er sådan en opførelse, så bliver jeg dæleme arrig.. Værken min hund, datter eller jeg, har nogen sinde gjort nogen noget ondt, så den slags opførlese kan jeg bestemt ikke tålerere...

  • #5   18. maj 2008 Nu er jeg ikk bange for "de sorte" og slet ikk ham her, jeg ved hvor han holder til, og kender en del af han's kammerater... Nogen af dem bor endda etagen oven over os, men havde jeg været et fremmede sted er jeg da heller ikk sikker på jeg havde reageret på samme måde, men nu er jeg rimelig bekendt med området her, og de som holder til, foran hvor vi bor, på et stykke græs...

  • #6   18. maj 2008 Og netop fordi folk er nogle røvhuller, hunde bliver stjålet, snotunger driller og aggressive hunde får lov at rende løs, er det efter min mening bare ikke det værd at efterlade sin hund foran en butik. Der er alt for meget, der kan gå galt, det ville jeg aldrig risikere for at hunden kunne få en sølle ekstra 5-min tur.

    Det er selvfølgelig op til dig, men puha, forstår ikke folk, der tør; tænk at komme tilbage til en traumatiseret eller skambidt hund - eller slet ingen hund. Vildt ærgerligt, det skal være sådan, men det er jo desværre realiteterne.


  • #7   18. maj 2008 Synes det var en helt okay reaktion

    Det er manglende respekt over for dyr og andre mennesker og drille dem på den måde, og din hund der jo var bundet havde ikke mulighed for at foresvare sig

    håber han lærte noget og tænker sig om en anden gang


Kommentér på:
Øv en oplevelse!!!

Annonce