{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

En øv-oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude at ride tur ved Vesterhavet i dag - hvilket var fedt!! - men vidnede en træls situation, hvilket var knapt så fedt..

Vi rider ad stranden og her er flere mennesker, børn og hunde. Nå men vi rider så forbi en familie der står med deres løse hund, hvor den ene mand pludselig skrider indover til hunden og råber noget ala "kan du forstå det????" - "du bliver her!" og derefter rækker han ned og tager hunden i nakken så den lægger sig FLADT på jorden - herefter kommer hunden op, han tager fat i nakken igen og giver den lige et par irettesættelser med et fast tag. Hunden krymper sig tydeligt ved hvert råb.

Det var godt nok ubehageligt at se - hunden drejede sig altså fuldkommen skæv allerede inden han havde fat i nakken, og da han så får fat i den resulterer det i at hunden kaster sig fladt ned på jorden for at undgå ham smiley
Så der blev hunden da lige skældt ud fordi ejerne ikke kunne finde ud af at tage den i snor.

Hermed tilføjet endnu en tråd til "andre er dåmme"-emnerne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En øv-oplevelse
  • #1   12. jul 2017 Kan han være blevet overrasket over at se ryttere på stranden og være nervøs for hundens reaktion? Han frygtede måske, at hunden ville skræmme hestene, og hvad deraf følger. Fejlen er da stadig mandens. Han skal være mere forudseende, men sådan er der så meget.

  • #2   12. jul 2017 Jeg tænkte det samme, Søren - at han kan have reageret i chok/frygt. Men hunden sad umiddelbart stille og her kommer ofte, som i flere gange dagligt, ryttere på stranden. De kan også have været turister. Men jeg synes hunden krympede sig voldsomt meget bare da han skred hen til den, og den KASTEDE sig ned på jorden med det samme. Det var sgu ubehageligt at se.

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 443
    #5   13. jul 2017 Uha det er skærkkeligt.
    Er glad for det er ca. 5 år siden jeg har set noget lignene sidst.


  • #6   13. jul 2017 sktækkeligt jeg tror at jeg vil være mere ræd for om lik hest gik til angreb på de løse hunde dette gør han efter han er blevet jagtet af en x sviherfars hund smiley

Kommentér på:
En øv-oplevelse

Annonce