{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken hund var det
  • #2   23. nov 2008 Det var en amerikansk bulldog..

  • #4   23. nov 2008 Amerikansk bulldog... Jeg vil også skrive det ;o)

  • #5   23. nov 2008 hehe okay... godt så

  • #6   23. nov 2008 bare for at være på tværs....

    det var en pekingeser =D

    (jeg så det ikk lige)


  • #7   23. nov 2008 aggressiv - fordi den var bange....den stakkels puds.

  • #9   23. nov 2008 Synes faktisk at den burde have været aflivet i stedet for, den var/er jo en tikkende bombe.

  • #11   23. nov 2008 Jeg synes, at hvis de kunne få et liv til at køre på de præmisser og hunden mentalt fik lov at falde lidt til ro, så ser jeg ingen grund til at aflive den.
    Det KUNNE jo lade sig gøre at lade den leve - og at den fik et fint liv.

    I forhold til børn i fremtiden - nu lever en Amerkansk Bulldog jo ikke evigt, så mon ikke, at det nok kan lade sig gøre, at få begge dele?


  • #12   23. nov 2008 CH den ville jo aldrig kunne være uden snor, når der var gæster, jo så skulle den lukkes væk. men må tage hatten af for det store arbejde de vil gøre med huden ,for det får jo aldrig ende. men man må da håbe at det ikke ender galt.

  • #13   23. nov 2008 Lykke, her vælger vi også nogengange at lukke hunden helt væk, når vi har gæster - ikke fordi han er aggressiv, men fordi han er lidt.... Overstrømmende ;o)

    Derfor kan han jo godt have et godt hundeliv. Det kan den her også - det handler om at tænke praktisk.



  • #14   23. nov 2008 CH, men det synes jeg er noget andet, fordi jeres hund går vel frit rundt blandt gæsterne, med mindre han er lidt for voldsomt, og det er helt fint synes jeg, men med deres hund, er den jo hele tiden begrændset i sin færden, enten har den snor på, eller også er den lukket væk, og kan ikke lade være med at tænke på, hvad hvis den laver en uventet bevægelse, så den smutter fra dem, det vil jo kræve 100% opmærksomhed fra deres side HELE tiden, mens den er sammen med gæsterne. Men hva, det er jo deres valg......

  • #15   23. nov 2008 Lykke, jeg ved ikke, om du lagde mærke til, at hunden fint kunne løbe frit på grønne arealer?
    Her lavede den ingen numre, tværtimod - den synes de andre hunde var en stor mundfuld, så den løb galopløb rundt for sig selv ;o)



  • #16   23. nov 2008 CH, jo det så jeg godt, og grunden til at den reagerede sådan på mennesker i huset var jo, at den ikke kunne komme væk, og var bange, derfor var den blevet enig med sig selv om, at det var bedre at gå til angreb. Den kunne jo netop løbe væk, når den var ude i naturen.

  • #17   23. nov 2008 Lykke, hvad er det så, hunden går glip af?

    Når de var alene hjemme kunne hunden jo godt tøffe rundt uden snor - problemet var, når der var gæster.


  • #18   23. nov 2008 Ch....jeg synes stadig at det ville have været bedre at aflive den, da den som sagt aldrig kommer til at omgåes deres gæster normalt, og HVIS den en dag kommer fri ved et uheld, mon de så tilgiver sig selv, jeg er nemlig bange for, at den så uden at tøve vil gå til angreb, netop fordi den ikke kan undslippe, som den kan udenfor. og huset de havde var jo ikke en herregårdsvilla....

  • #19   24. nov 2008 Er der nogle der ved om det bliver genudsendt i løbet af ugen? nåede ikke at se det afsnit


Kommentér på:
hvilken hund var det

Annonce