{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Gode råd MANGLER {{forumTopicSubject}}

Hej igen alle sammen.
Min kæreste og jeg,skal passe min bror´s hund på lørdag.
Men det er en Sankt bernhardshund (STOR,er den blevet),og vi har en LILLE hund. (De kan godt sammen,leger bare meget vildt sammen).Men hvilken ting skal man forberede sig på?

Udover at man skal flytte sine ting MEGET højere op,end man er vant til,med en lille hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd MANGLER
  • #1   6. jan 2005 Hej Stine,
    Nu har jeg aldrig været sammen med en St. Bernhardshund men med andre store størrelser. Jeg tror såmænd ikke du skal være opmærksom på noget specielt fordi det er en stor hund. De store hunde er som regel opmærksomme på deres størrelse og er gode til selv at passe på. Men selvfølgelig er der risiko for, at alt i halehøjde bliver fejet væk. Pas også på starinlys mv..
    Men hvis det er forholdet hundene imellem du tænker på, skal du have i baghovedet, at den anden hund kommer meget tæt på din hunds enemærker. Derfor vil du kunne komme til at se reaktioner fra din hund (forsvar) som du måske aldrig har set før fordi den ellers har været sammen med andre hunde på neutral grund. Det bedste råd er, at prøve så vidt muligt, at lade hundene løse evt. konflikter selv. For megen råben op fra Jeres side giver Jeres egen hund rygstøtte og den vil måske starte en konflikt den ellers ikke ville have gjort. De er gode til, at finde ud af tingene selv. Det er dejligt med flere hunde - vores drenge har også tit besøg og de elsker det. God fornøjelse ! Mvh Marlene


  • #2   6. jan 2005 Det var en trist historie.kunne man slet ikke redde den?.
    Men tak for det gode råd


  • #3   6. jan 2005 Takker for endnu nogen gode råd

  • #4   6. jan 2005 Trist historie Susen - det er jeg ked af at høre :o(


Kommentér på:
Gode råd MANGLER

Annonce