{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Indendørs aktiviteter? {{forumTopicSubject}}

Min arme hund bryder sig ABSOLUT ikke om regnvejr! Han kan holde sig i evigheder for at slippe for at komme ud i det våde vejr! Når han så endelig kommer ud, når han knapt nok at tisse færdig før han har vendt om og går imod døren igen smiley

Men hovedet på ham holder altså ikke regnvejrs-fri, så er der nogen af jer der har gode ideer til hvad man kan lave indendørs med en stor hund?

Modtages med kys-hånd smiley

KH Line som har haft Sheik med i rengøringen hele eftermiddagen, ved ikke hvor pæne gulvene blev, men han synes det er skønt at være med!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indendørs aktiviteter?
  • #1   16. okt 2009 Aktivitetsbold er en god ting. Og så er det et hit her, hvis vi tager en okseknogle og smører leverpostej på indersiden, og så smider den i fryseren, så det er sværere at få ud.

  • #2   16. okt 2009 Man kan jo altid træne nye sjove tricks.
    Lave søgeøvelser, hvor du gemmer godbidder rundt omkring.
    Fyld plastflasker med godbidder/tørfodder og lav et lille hul i siden eller bunden.
    Find små skåle ,kopper o.s.v. vendt på hovedet og gem godbidder under.
    For at gørre det sværre, kan du f.eks. bruge 3 plasticbægre og kun lægge godbid under den ene..., så hunden skal snuse sig frem til den rigtige.


  • #3   16. okt 2009 Jamen vi bruger fodrebolde af forskellige former/sværhedsgrader, så får de gode ben, der er arbejde i..
    Ellers hygger vi med tricks, gerne lidt nye smiley

    Og så bruger jeg også flasker og køkkenruller til at gemme godbidder og/eller foder i smiley


  • #4   16. okt 2009 Jeg leger tit gemmelege med hundene. Sætter dem af i køkkenet og så går jeg ud i huset og gemmer flodhesten (deres pivedyr..) Tilbage til hundene og så ellers. find flodhesten.

    Jeg har købt sådan nogen aktiveringsting til hunde. Sådan nogen hvor de eksempelvis skal løfte en "hat" af på en betemt måde for at få godbiden. hundene vil rigtig gerne lege med dem.

    Hvis jeg ikke lige er humør til at lege får de lov til at spille playstation.


Kommentér på:
Indendørs aktiviteter?

Annonce