{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

indendørs aktiviteter {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder på AQUA som guide, i dag har jeg 30 overnattende gæster jeg skal underholde fra kl 15 til 8 næste morgen... Normalt er det ikke noget problem, men vejret i dag gør det hele lidt sværre da vi ikke kan være udenfor som vi ellers plejer..
Vi skal jo have de regnfyldte timer til at gå med noget, helst indendørs, men jeg kender ikke rigtig nogle lege vi kan lave - gør i det? der er 20 børn og 10 voksne...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indendørs aktiviteter
  • #1   3. sep 2009 Da jeg var til te hos Kongen
    Stoleleg


  • #3   3. sep 2009 Kommer lige i tanker om jeg ikke kan huske til the hos kongen hehe
    Men stoleleg er sjovt

    Alle sidder bare på en stol i en rundkreds og der er selvfølgelig en stol for lidt - en starter så inde i midten og siger fx. alle dem med hvide strømper rejser sig op - så rejser alle dem med hvide strømper sig op og skal finde en ny stol og den der bliver tilbage skal finde på noget nyt - man må selvfølgelig ikke sætte sig på samme stol smiley


  • #4   3. sep 2009 I lørdags, da vi var til familietamtam på min kærestes side, blev der leget en leg, hvor det gik ud på at finde noget som andre havdre på sig.

    De udvalgte ca 10, som skulle finde tingene, imens resten blev siddende..
    De 10 fik så af bvide, at nu skulle de finde f.eks. en damesko .. Så skulle de løbe hen til en af de siddende og få en sko.
    den der kommer sidst tilbage med tingen, eller kommer uden, ryger ud.

    De grinede vældigt, vi var på vej ud af døren, da legen begyndte, så vi nåede ikk at være med.


  • #5   3. sep 2009 Limbo
    stopdans
    stoleleg
    Gæt&grimasser
    Ballondans
    jukom/jakob siger....
    Tegneleg med bind for øjnene (man skiftes til at tegne EN ting på en stor tegning, man må se hvad de andre laver, men når man selv skal tegne har man bind for øjnene)

    Det var lige lidt fra pædagogmedhjælperen smiley


Kommentér på:
indendørs aktiviteter

Annonce