{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

hund nummer to :) {{forumTopicSubject}}

så blev vores schæfer "endelig gammel nok" til at hund nummer to kom til smiley

vi har netop fået vores lille Sanji hjem. han er en rigtig fin kleiner münsterländer, og der er fyldt med krudt i hans lille krop smiley Kiba er netop fyldt et år, og han elsker sin nye lillebror. og det er gengældt smiley

det er skønt at se, og jeg glæder mig helt vildt til Sanji bliver lidt ældre og de rigtig kan nyde hinanden.
tror vi får et par "drengerøve" som elsker sjov og ballade, og det var netop derfor vi valgte at få nummer to nu så de kan nyde hinanden i mange år smiley

ville bare dele min glæde og lykke over familieforøgelsen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund nummer to :)
  • #1   1. jun 2010 Hvis der er andre som har to eller flere hunde så fortæl endelig om både fordele og ulemper smiley

  • #2   1. jun 2010 Jeg har to hunde- Anubis og Isis. Anubis var ca. 18 mdr gammel, da Isis kom til. Det var supert. Den værste teenagerballade var ovre hos Anubis og han var allerede godt trænet igennem. Dog syntes han det var supert med en lille, glad tøs i huset og de to balladebøller drønede rundt og hyggede sig. Det gør de stadig, selvom de nu er 5 og 3½ år gamle. Selvfølgelig drøner de ikke så meget rundt som før, men de kan stadig tag sig nogle herlige ture.
    Har næsten kun positivt at sige om at have to hunde ( skal snart have nummer tre ). Dog skal der sættes noget mere tid af til træning ( gør ikke noget hvis man elsker det ) og jeg har så valgt at lufte hundene hver for sig, da de har haft det med at køre hinanden op på lufteturene. Så det går der jo også en del timer med dagl.


  • #3   1. jun 2010 vi ville egentlig også have ventet til Kiba blev lidt ældre, men muligheden bød sig for at vi kunne fa Sanji nu, da der var snak om hvalpene muligvis skulle aflives hvis de ikke blev afsat. så greb vi chancen og tog ham til os med stor glæde smiley

    men Kiba er også godt trænet og forstår at give ham den lille fred når han har brug for det, så derfor gjorde vi det nu smiley
    men dejligt at høre de stadig nyder hinanden smiley

    og ja, træning, penge og tid skal der jo mere til af, men det er jo en selvfølge når man dobler op smiley
    men vil da se på det med gåturerne hvordan det udvikler sig, for så vil jeg da huske på at gå hver for sig smiley


  • #5   1. jun 2010 mange tak smiley han er desværre ikke med tavle, men forældrene er begge ægte.
    men han kommer ude fra Ikast ved nogle bekendte...
    er bare så glad for ham allerede smiley


  • #6   1. jun 2010 Sygt at aflive hvalpe hvis de ikke kan blive solgt. Den konsekvens skulle de nok have overvejet inden de satte et kuld hvalpe i verden. Sorry men blev bare stødt.

  • #7   2. jun 2010 jeg forstår dig godt. men de plejer at have hvalpe 1-2 gange om året, så de er vandt til det, og ved ikke helt hvorfor disse måske skulle lade livet. ved nogle af dem havde nogle problemer med øjnene, og det kunne de ikke sælge som jagthund....

    men heldigvis er alle i live og fundet nye hjem smiley men ja, forstår godt din reaktion! smiley


Kommentér på:
hund nummer to :)

Annonce