{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Dyremishandling???? hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey
jeg har i den senste tid gået og hold øje med min nabo som har nogle hunde der ikke ser for godt ud...
de er flere drenge der bor sammen i en lejlighed med hver deres hunde, (en voksen hund, en unghund og en lille hvalp)... den ene som er en bull terrier ser ud til at have det ganske godt og er i fin stand...
MEN en af de andre drenge han en rottweiler og den er virkelig tynd og ikke særlig stor i forhold til hvad jeg har fået fortalt dens alder er...
jeg har en veninde i byens dyrehandel og hun fortæller at ham med rotteren har været inde og tigge om mad fordi han lige havde købt ny mobil så han havde ikke penge til foder, men venindes chef gav noget billigt fodder til ham fordi hunden så så sulten og udhungret ud..
oveni har jeg hørt fra politiet, da de har været på besøg derinde at rottweileren sidder i et bur konstant...
her i de varme dage har bull terrieren og rottwieleren siddet bundet udenfor, ja de har haft adgang til skygge og vand.. MEN ikke engang vi mennesker kunne holde ud og være udenfor i længere tid og de to hunde stod der i flere timer... (5-6 timer)
ja og nu har de så lige fået en lille rottwieler mere...
mit spørgsmål er så hvor meget der skal til før man anmelder det? nu sidder jeg inde ved siden af og kan høre rottweileren skabe sig og fyrene/drengene råber bare ad den stakkels hund...
hvor meget skal der være vidner? hvor meget skal der være af fysiske tegn..?
en dame på vores gade har set en af drengene slå bull terrieren...
Vil ikke fortag mig noget lige pt men vil gerne høre hvordan jeg skal forholde mig eller om det bare er mig der sys det er for meget... og hvad jeg evt. skal gøre hvis jeg vil melde det??
på forhånd tak - Chris


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling???? hjælp
Kommentér på:
Dyremishandling???? hjælp

Annonce