{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Hotspot - igen...! {{forumTopicSubject}}

Hej, har brugt midlet 2cure fra Vetcur - de garanterer bedring i løbet af en uges tid men synes ikke det hjælper mere...!??
I starten virkede det men så fik han et nyt sår og det væsker og er rødt og vil ikke forsvinde... kan han være blevet resistent overfor midlet...!?
Jeg har brugt midlet i ca 2 uger nu....!!!

Mvh Diesel og Allan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hotspot - igen...!
  • #1   28. nov 2010 Jeg har brugt klorhexidin til min, og det hjælper altså smiley

  • #3   28. nov 2010 Jeg ville købe fuciderm eller noget lignende.. Og så klippe området rent for pels, samt vaske det..

    Og ja ville også svinge omkring dyrlægen


  • #4   28. nov 2010 Det virkede fint på min labs, da han havde Hot Spot for et stykke tid siden..... Det forsvandt i løbet af et par dage.

  • #5   28. nov 2010 Jeg satte billeder og tekst ind af hvordan vi behandlede det da Blis havde hotspot, det kan ses her: http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=55446

    God bedring herfra :o)


  • #6   29. nov 2010 Tak for de mange svar - det er bare super:-)
    Jeg har været hos dyrlægen, han gav ham noget antibiotika og sagde at jeg skulle bruge fucidin eller lign salve...
    Dette er dog ca. 5 uger siden nu og han døjer stadig med det:-(
    Kan dog ikke mærke på ham at han har det, han er glad, spiser godt og lader mig smøre det uden "piveri"....!!
    Det er som om når det ene sår bliver lægt så kommer der et nyt frem ved siden at, han har nu 4 sår ved haleroden, dog kun det ene er rødt..!
    Jeg vil jo gøre alt for at det læges - men har snart prøvet alt...:-(

    Mvh Diesel og Allan....:-)


  • #7   29. nov 2010 Har da lige et spørgsmål mere ang. cremer - kan jeg bruge binyrebarkomon/betnovat til ham eller er det for farligt at anvende...?
    Det er en creme jeg bruger mod psoreasis, har det på hænderne...!


  • #8   29. nov 2010 Hey allan :o)

    Den behandling Blis var igennem, der kunne det allerede ses efter et par dage at det havde virkning, så var jeg dig ville jeg ville smutte en tur mere til dyrlægen, da han ikke er blevet rask af behandlingen, det drejer sig stadigvæk om det samme problem som sidst, så plejer de ikke at tage for konsultationen igen, men kun for ny medicin....
    Håber I slipper af med det!

    *Kram* herfra mig.


  • #9   3. dec 2010 Hej Aino K...

    Tak for info - du havde skam ret - fik ny medicin uden at skulle betale for konsultation igen, bruger ikke 2cure mere, men kun klorhexidin og fucidinsalve....
    Det ser rigtig fint ud nu og vi er rigtig glade for info.....:-)

    Kram fra Diesel og mig...:-)


  • #10   3. dec 2010 Hey Allan :o)

    Dejligt at vide I er på rette vej igen, sgu synd når de har det skidt :o(
    Jeg har Aldrig før haft en hund der fik det, så blev da noget urolig da jeg opdagede det på Bils, søgte som en gal på nettet den nat imens jeg holdt et øje med hende, også fandt jeg herind ;oP dejligt med så meget information herinde, så jeg var godt forberedt inden dyrlæge besøget næste dag hehe

    *Kram* herfra mig


Kommentér på:
Hotspot - igen...!

Annonce