{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Hotspot IGEN {{forumTopicSubject}}

Så fik Sofus i lørdags et hotspot igen - jeg kontaktede selvfølgelig dyrlægen - men det er ikke ret stort og vi blev enige om jeg rensede og smurte som jeg plejer og gav ham resten af nogle piller vi har - pillerne brugte jeg dog ikke da han blev så underlig af dem sidst !

Nå - spottet var i dag ikke synderligt forandret og jeg tænker vi hellere på komme afsted og få nogle piller!

Vi tog så til min tidligere dyrlæge da de ved vores dyrlæge ikke ville udskrive mere medicin end til denne omgang hotspot!
Og jeg synes ikke det kan "betale" sig vi kører afsted for at få de piller osv. hver evig eneste gang og samtidig skal betale en konsulation... Vi kan jo sagtens selv se at det er et hotspot og de gør alligevel ikke andet end vi skal gør herhjemme.

Så vi fik 100 kløe nedsættende hvor han i denne omgang skal have 2 i 3 dage og 1 i 3 dage... Hvis han så får spot igen ringer vi bare til dyrlægen og vi aftaler så hvor mange han skal have osv. Men i dette tilfælde var spottet heldigvis ikke ret stort.

Så fik vi også 30 pencilin piller med som han ikke skal have i denne omgang - men så har vi til hvis det er slemt en anden gang og der er til 3 gange...

Samt vi plejer at bruge fuciderm til at smøre med - der skrev han navnet på en anden creme ned som er det samme dog bare er prisen til under halv pris af det andet !

Så nu kan det blive behandlet hurtigt og "billigt" de næste mange gange...

Såret er allerede fra i morges hvor vi var afsted blevet tørt efter han har fået de første to piller så det er super dejligt smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hotspot IGEN

Annonce