{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sletning af tråde
  • #1   28. sep 2011 Fordi folk nu om dage VIL have en masse ja-sigere eller i det mindste bar få sin vilje. Også bliver folk sgu også så tøse-fornærmede når der er noget der ikke lige går efter deres hoved. Ganske enkelt. smiley

  • #2   28. sep 2011 Nogle gange er det en HA, der synes debatten bliver lige lovlig personlig..

    Men virkelig irriterende... Vi har jo brugt tid på at svare og linke til den tråd, og så forsvinder alle guldkorn og links og det hele... øv


  • #3   28. sep 2011 Jeg ville bare ønske man lige kunne få en popup om det var HA der sletter, hvis tråden har været for grov. Nogle gange står der nogle fantastiske ting, som så bliver slettet, og dem der har brugt tid på det, har gjort det for ingen verdens nytte

  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #4   28. sep 2011 Jeg forstår ikke hvor tråden ikke bliver låst og/eller der sanktioneres overfor de specifikke brugere der ikke kan holde tonen, fx ved at slette deres indlæg og fryse dem/udelukke dem fra tråden.

    Jeg har ofte deltaget i eller læst rigtig gode debatter der går tabt fordi en enkelt eller to ikke kan finde ud det...

    Men ja, det den evindelige problematik herinde. Jeg synes ikke de burde kunne slettes uden videre, nok er det TS tråd, men fordi vedkommende ikke lige får ret eller hvad der nu er problemet, kan deltagerne internt jo sagtens have en fornuftig debat afledt af startindlægget.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #5   28. sep 2011 Rikke:

    Ja, præcis - så bliver der bare efter ladt en "svar slettet" agtig besked, og bum.

    Nogle steder bruger de også noget der hedder mute-et eller andet, hvor brugeren ikke selv ved de er spærret fordi de sagtens kan skrive i forum, men deres bidrag er bare ikke synlige - så det er aldrig til at vide om man er for dum til at folk gider svare på en ubehagligheder eller om det er fordi man er spærret. Ret sjovt, kan lige se en der er gnaven i forvejen blive mere gnaven fordi der ikke er respons på stikpillerne smiley


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #6   28. sep 2011 Rikke:

    Ja, og tit udvikler tråden sig jo og det ender med at der sidder et par stykker tilbage og får en god debat.

    Måske bruger jeg ikke forum nok længere til at se det, men før hen synes jeg at det var værre med folk der konsekvent skulle ind og, skal vi nøjes med bare at kalde det...sætte deres fodspor...en halv linie, intet konstruktivt, væk igen, men nok til at trådene eksplodere...synd og skam, der burde man bare kunne udradere det uheldige element og lade debatten fortsætte/stå.


  • blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 1.070
    #7   28. sep 2011 Rikke:

    Ja, jeg ser det af og til stadig, men om omfanget er mindre eller jeg bruger forum for lidt, ved jeg ikke - men mønstret er det samme smiley

    Men altså, jeg lader mig nu ikke gå på af den adfærd, sådanne spydigheder rammer mig ikke og lette at ignorere - jeg har min egen lille veludviklede teori om "hvem" disse mennesker er og hvorfor man opfører sig sådan smiley - men det er da træls at ødelægger det for os andre, der gerne vil have noget ud af debatten.



Kommentér på:
Sletning af tråde

Annonce