{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Hvalp Tisser igen inden for..:( {{forumTopicSubject}}

Hey har fået et lille problem med vores ellers rigtige dejlige hvalp her i denne uge er han begyndt at efter vi har været ude og gå aften/nat tur så når han kommer ind og efter 10 - 30 min så er han begyndt og sætte sig og tisse
første gang var han lige en tur oppe i vores seng ( som han har været mange gange ) der tissede han lige

anden gang tissede han i sin egen seng

trejde gang var på noget sengetøj som vi havde liggende ude på gulvet i gangen

også nu i hans pude i stuen

nogle der har oplevet noget lign.?? for er da lidt træls han er begyndt på det han var ellers rimlig renlig efter han var 9 uger og nu er han snart 17 uger..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp Tisser igen inden for..:(
  • #1   2. dec 2011 Øv... Men det er jo en hvalp.....

  • #2   3. dec 2011 Min den ene havde en periode med en ubændig trang til at tisse på puder, dyner, i hundesengen osv. Jeg fandt aldrig ud af, hvad det gik ud på, men sørgede simpelthen for, der ikke lå ting, hun kunne få lyst til at tisse på rundt omkring og så gik det over. Alt, der havde været tisset på, kom i blød i Rodalon, blev skyllet godt, vasket og lagt væk en tid, hvis det var muligt (lidt svært at undvære sin egen dyne, men i en periode havde hun så ikke adgang til soveværelset uden jeg var der)

    Jeg fik også lige undersøgt, at hun ikke havde urinvejsinfekton


Kommentér på:
Hvalp Tisser igen inden for..:(

Annonce