{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.329 visninger | Oprettet:

BOXER.... Kennel... {{forumTopicSubject}}

ja, sidst jeg smed et indlæg om boxer kenneler var der ikke nogle boxer-ejere der deltog, så prøver lige med et nyt indlæg..

Jeg vil gerne vide alt hvad jeg kan komme i nærheden af om boxer kenneler i DK ( og gerne udlandet hvis der er en knald god en i kan anbefale )

Hunden SKAL have DKK eller FCI tavle, da den skal registreres i DKK så snart jeg får den.

Jeg har selv kontakt til Kennel Bostobox her i DK og hun lyder utrolig rar med en masse viden om racen, og hvis der er nogle som kender noget til den kennel ( skidt eller godt ) så må i meget gerne skrive eller anmode om venskab.

Det samme gælder self. for alle andre med viden ( skidt og godt ) om andre boxer kenneler...

Det ville være rigtig dejligt at få nogle gode råd med i tasken om de div. kenneler inden jeg begynder min jagt på min vovse.

.. og husk nu.. i må ikke rakke folk/kenneler ned i forum så søg om venskab hvis i har noget sladder i skal af med *ss*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOXER.... Kennel...
  • #1   29. jun 2006 Jeg gik lige ind på dkk´s hjemmeside og søgte på boxer i opdrættervejviseren og dette var, hvad der findes af opdrætter under dkk

    CHAMPERS
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Inge Lassen
    Råbjerg 17
    2690 Karlslunde Telefon: 46161056


    CHINOKI'S
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Linda Heinsøe
    Ellegårdspark 51
    3520 Farum Telefon: 44991625


    BOXERKÆR
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Susanne Bech & Ole M. Pedersen Website: www.boxerkaer.dk
    Cedervej 6
    3650 Ølstykke Telefon: 47161211


    BOSTOBOX
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Kirsten Jensen Website: www.bostobox.dk
    Østervej 6,Vålse
    4840 Nørre-Alslev Telefon: 54431109


    CAROLINEKILDE'S
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Heidi Møller Thuesen Website: www.carolinekildes.dk
    Degnevænget 7
    5270 Odense N Telefon: 66181191


    FEBÆK'S
    --------------------------------------------------------------------------------

    BOXER Magda Petersen Website: magda.homepage.dk
    Febækvej 15
    Hvirring
    8762 Flemming Telefon: 75673136



  • #2   29. jun 2006 Sabina....
    Hvis der er noget du gerne vil hvide om boxer så søg endelig venskab vi kender til langt de fleste opdrættere i DK. og kan hurtigt fortælle både godt og skidt men som sagt søg venskab hvis det er info du søger
    Mvh.
    Sonny


  • #3   29. jun 2006 Vil du da have Boxer eller hvad?

  • #4   29. jun 2006 Iben/Martin : okay, tak. vil klart tage kontakt med hende.. om ikke andet så for at få nogle råd.

    Gitte : har selv været inde på listen flere gange men leder efter mund-til-mund "sladder" om stederne da en liste jo ikke siger så meget om stedet i sig selv, hvis du forstår ?

    Heidi : har søgt om venskab.

    Henrik : ja, det har jeg haft planlagt det sidste år og nu vil jeg igang med at lede efter kenneler osv. men køber ikke en hvalp før omkring 2008. Da jeg synes det er meget vigtigt at vide alt hvad man kan om racen og ikke mindst opdrætteren først!


Kommentér på:
BOXER.... Kennel...

Annonce