{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd ang fodring
  • #2   14. maj 2012 Trine P den vil jeg lige prøve med ham..
    Hvordan ville du starte op så? nu har han haft adgang til foderet hele dagen, men han har sikkert ikke spist det han skulle. skal jeg tage det fra ham, når jeg kommer hjem og så først give ham i morgen tidlig ? smiley


  • #3   14. maj 2012 Taiko får mad to gange om dagen, morgen og aften.

    Jeg ville tage maden op, når jeg kom hjem, stille det ned i morgen tidlig i 15 min., rører han det ikke tages det op igen. Og så ned med det i 15 min. om aftenen ..
    Pludselig finder han ud af det smiley

    Min søster har lige gjort det med sin gravhund på 6 år, hun fandt ud af det i løbet af 3-4 dage .


  • #4   14. maj 2012 Tusind tak Katrine. det vil jeg hjem og gøre..
    Så håber jeg vi snart falder ind i en god rutine smiley


  • #6   14. maj 2012 Jeg ville fodre 2 gange dagligt. Sætte skålen ned, lad den stå i 10-15 minutter, fjerne den og ikke give mad igen før til aften.

    Og ja jeg ville fjerne det, når du kommer hjem. Prøv at sætte det ned efter en times tid, lad det stå de der 10-15 minutter og fjern det til i morgen tidlig


  • #7   15. maj 2012 Hej igen..
    tilbød ham aftensmad i går, men han var ikke interesseret, så fjernede det.
    i går aftes fik han så virkelig dårlig mave så gav ham noget zoolac, men i morges var den gal igen så da han skulle have sin morgenmad blandet jeg det med lidt ris og han fulgte mig fra jeg tog skålen frem, så klar var han til noget mad, men om han havde spist op, hvis der ikke havde været ris i finder jeg jo først ud af i aften.
    men kan det at han ikke har fået noget i maven være skyld i den dårlige mave?
    og tusind tak for de gode råd. bare det jeg fik alt hans opmærksomhed imorges så snart han så jeg tog hans madskåle giver mig gode forhåbninger om en god madrytme inden længe smiley


Kommentér på:
Gode råd ang fodring

Annonce