{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Gode råd ang. slankefoder {{forumTopicSubject}}

Min hund har det sidste halve år været på slankefoder.
Han er nu på en perfekt vægt på 12,3 kg. Den vægt vil jeg jo meget gerne have at han beholder.

Jeg ved dog ikke helt om han skal blive på det slankefoder han får nu, skifte til et light produkt med ca samme fedtindhold som det nuværende foder, eller måske sætte ham over på et almindelig foder.
Jeg tænker dog at det nok er smartest, at beholde ham på et light foder.

Hvad tænker I?
Kan I anbefale et godt foder med en lav fedt%?
En del af mig vil helst have han bliver på det foder han får nu, så jeg ikke risikerer at han tager på igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd ang. slankefoder
  • #1   22. mar 2016 Hvis han trives og har det godt på det foder han får, ser jeg ingen grund til at skifte.
    Du kommer måske til at regulere lidt i det tilfælde at han fortsætter med at tabe sig, men det er jo det mindste problem smiley


  • #2   22. mar 2016 Han trives bestemt på foderet. Jeg er ikke jublende glad for ingredienslisten, men har valgt at se bort fra det, da han fungerer godt på foderet, og samtidig har tabt sig.
    Ja det burde man jo nemt kunne regulere smiley
    Det vil også bare være virkelig irriterende at skifte foder, hvis han så ikke holder vægten.


  • #3   22. mar 2016 Uh den her tråd følger jeg lige med i, vores hunde er nemlig kommet på ligt foder, fordi Ozzy skal tabe sig nogle kg, og vi kan allerede se resultater. Men vi havde netop også snakken om hvad så når han når den vægt vi ønsker. Men lyder til at vores tanker om at blive på foderet holder stik.

Kommentér på:
Gode råd ang. slankefoder

Annonce