{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.943 visninger | Oprettet:

Foder til schæferhvalp {{forumTopicSubject}}

Jeg vil høre om nogen af jer har gode erfaringer med et specielt fodermærke til schæfere? Min Zenta på 13 uger får Arion Large Breed Puppy,men jeg er slet ikke tilfreds. Jeg synes ellers det er en fordel at foderet indeholder glucosamin, som styrker leddene, men problemet er at hun skider HELT VILDT MEGET! Og hun spiser faktisk ikke så meget, men hun skider ca.6 gange om dagen og det er seriøst nogle kæmpe kager hun leverer. Så håber der er nogen der har bedre forslag til foder der understøtter, led og knogler, men med naturlige ingredienser og uden tilsætningsstoffer. Min CC PP får Ontario, og det får mine katte også, og jeg er meget tilfreds,men grunden til jeg ikke har valgt det til Zenta, er at der ikke er noget specifikt som understøtter led og knogler i deres large breed puppy, som fx. glucosamin eller brusk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til schæferhvalp
  • #1   30. jan 2013 Royal Canin har foder specielt til racen.

    Jeg bruger Wolfsblut som er kornfrit.


  • #2   30. jan 2013 Vil også helst have noget kornfrit, og sys RC indeholder for mange kunstige ting, selv om hunde, efter mine erfaringer, altid er pæne på RC,men sys de har til tendens til at blive for tykke på RC.

  • #3   30. jan 2013 Wolfsblut er kornfrit og det er det bedste foder jeg har fodret med. Mange lækre varianter.

  • #4   30. jan 2013 Jeg fodrer med Eukanuba large breed puppy til min GD, og her skides 3 gange om dagen hvilket desuden er fint og fast.. Pelsen skinner, og han tager fint på i vægt.. Men eftersom du ikke er glad for RC, er Eukanuba nok heller ikke lige noget smiley

  • #5   30. jan 2013 Afføringen er i hvertfald ikke fin og fast på Arion. Eukanuba har jeg kun erfaring med ved min CC PP og det var ikke godt, men hun har også senere fået konstateret allergi. Min moral siger mig også at foderet skal være så naturligt som muligt.
    Ontario er et tjekkisk foder, som jeg er glad for til mine katte og min CC PP, de er pæne i pelsen og hvad der kommer ud er fornuftigt. Min lille hund skider 1 gang dagligt og mine katte, som jeg har 3 stk. af, deler 1 kattebakke, som der er behov for at rense 1 gang dagligt.
    Ingredienserne i Ontario Junior LB er:
    kylling, kyllingelever, kartofler, majs, kyllingefedt (beskyttet af tokoferoler, vitamin E kilder), laksolie, natursmag, tørrede æbler, bryggerigær, tomater, yuka ekstrakt, mineralsto er, glukosamin hydroklorid, chondroitin sulfat, DL-methionin, L-lysin, mannanoligosakkarider, fruktooligosakkarider, probiotikker, organisk kobber, cholinklorid, organisk zink, organisk mangan, organisk selen, biotin, niacine, kalcium pantotenat, vitamin A, vitamin B12, tilsætning af ribo avin (vitamin B kilde), tiaminmononit- rat (vitamin B1 kilde), pyridoxinhydroklorid (vitamin B6 kilde), folsyre, vitamin D3,
    vitamin E (alfatokoferol).

    proteiner 27%, fedt 14%, råfibre 2,5%, fugtighed 10%, aske 6,5%, kalcium 1,4%, fosfor 1,1%

    vitamin A 26000 m.e., vitamin D3 2000 m.e., vitamin E (alfatokoferol)
    850 mg, kobber 25,1 mg, zink 140 mg, selen 0,25 mg


  • #6   30. jan 2013 Kig evt dette

    (link fjernet)


  • #7   30. jan 2013 Vi fodre på sams field, da er godt lidt majs i.

    Vi er super tilfreds, de er på det stor hus ca to gang dagligt.

    (link fjernet)


Kommentér på:
Foder til schæferhvalp

Annonce