{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjerneblødning/blodprop
  • #1   7. jul 2013 Min Zindy har haft en hjerneblødning. Hun var meget friskere allerede dagen efter og eneste mén er at hendes pupiller ikke kan trække sig ordentligt sammen i lys, men det generer hende åbenbart ikke.
    Det er vel godt et ½ år siden og det har ikke gentaget sig.


  • #2   7. jul 2013 Hvor længe er det siden Vibeke?

  • #3   7. jul 2013 Sorry, det ser jeg nu, 1/2 år.. Det lige det med at pudse øjnene..

  • #4   7. jul 2013 Hvor gammel er hunden?

  • #5   7. jul 2013 Min boxer på 9 (sund og rask, og absolut fit) fik en hjerne blødning i morges, de øvrige hunde "alarmerede" at noget var forkert, boxeren lå med frådeom munden på siden og krampede let.
    jeg har tidligere haft to boxere, der begge måtte herfra efter en hjerneblødning/blodprop, en gik stærkt ned af bakke over en uge, en anden fik en prop under leg, og blev lam fra halsen og ned, fik blodfortyndende indenfor 20 min og kom på benene igen, men fik dog aldrig fuld førlighed.

    Nå, men min boxer kom stille og roligt til sig selv, ingen lammelser, men han var helt væk, kunne ikke kende os, var noget vakkelvorn og urolig. Men efter et par timers tid, var han på banen igen, som sit gamle jeg. Måske er han en anelse tung i bagkroppen, men de andre i huset mener ikke han er..

    jeg er naturligvis vildt lettet, men angsten for en gentagelse sidder lige under over fladen, eller at han bliver dårligere igen.
    der er ikke noget dyrlægen kan gøre, tiden må vise vejen.


Kommentér på:
hjerneblødning/blodprop

Annonce