{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Uventet hund, nr. 2 {{forumTopicSubject}}

Ja det var slet ikke meningen at der skulle en anden hund her i huset, og slet ikke to hankøn!


Men sådan kunne jeg åbenbart ikke bestemme, mødte min nuværende kæreste sidste år, og vi havde det sjovt, men ikke noget der var som sådan seriøst.


Og så fik han hund smiley En rottweiler og Schæfer blanding, som han fik væk fra en meget dårlig ejer (lige dér vandt han også mit hjerte).

Han blev lige pludseligt et hundemenneske, som vi andre tosser nu er og vi har det fantastisk smiley Lange gode ture med ''Butterbean & Øfferbøv / Freja & Ghost'' smiley


Han bor dog i lejlighed, så jeg får lov til at passe Ghost (eller Øfferbøv / Slaske) mens han er derhjemme i et par dage.
Fik også lov til at passe ham her til nytår, og hold nu op en charmør.


Den hund har godt nok vundet min og hele min families kærlighed, han og Freja leger 24 / 7. De er aldrig uvenner, ej skændes de om noget. De er uadskillelige, og så er de som pot og pande.
''Storebror'' passer på Freja.


Kan dog blive bekymret til tider, da hans hund kan blive lidt rastløs hvis han ikke ser Freja i et par dage. Men når han så er her, er han den mest velafbalanceret hund, der finder sig i alt fra både, hunde, katte og fugle.



Havde ikke lige troet at jeg skulle gå hen og forelske mig i delledyret her, men vi har det lige nu som blommen i et æg.

Elsker at jeg fandt hele to kærligheder på en gang.
Måtte lige dele min nye lykke med HG smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uventet hund, nr. 2
Kommentér på:
Uventet hund, nr. 2

Annonce