{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Hund altid alene hjemme {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i et lejligheds område. Og her er det tilladt og ha' hund. Jeg er selv hunde ejer til to. Og en jeg kender har oss en. En bette tæve på 5 mdr. Hun er ALTID alene hjemme. Ejeren arbejder om aften. Kører hjemme fra kl 14.30 hver dag og hjemme 00.30. Der er hunden alene hjemme. Og om formiddagen sover hund enten længe eller er ikke hjemme. Og Ja der er hunde oss alene. Den er ikke renlig og bliver ikke gået med. Når vi møder den er den glad, men går man forbi dens vindue og den er alene har den ingen gnist i sine øjne....

Hvad vil du gør ???

Ejeren syntes ikk det er synd for den.

Kan hun meldes for et eller andet??? Har ondt af den hund.

Der er labrdor og kleiner munsterlænger i den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund altid alene hjemme
  • #1   20. sep 2008 jaa jeg synes hvis du kender hende, så vil jeg også spørge hende om du skal tage af den, bare nogle få timer, så den ikk er selv hjemme i SÅ lang tid... smiley

  • #2   20. sep 2008 Det er meget svært med det med at anmelde, der skal være fysiske tegn på at hunden har det dårligt (jeg meldte en for nogle år siden) jeg synes også det er synd at have sådan en jagthunde blanding, og så lade den mistrives sådan, stakkels hund. Prøv at spørg om du eller om ikke en ung pige/dreng kunne gå med hende og også være sammen med hende om aftenen, da en hund da ikke skal være så meget selv, de er jo altså flok dyr, personligt er jeg ikke vil med at folk har hunde hvis den skal være alene mere end 7-8 timer dagligt.

  • #3   21. sep 2008 Jeg har selv 2 hunde og de vil ikke lege med den, da den er vild i sin leg. Min nabo har i en periode gået med en efter arbejde, men den kan ikke gå pænt i snor. Men den har jo heller aldrig lært det.

    Nej det er svært og blande sig. Men syntes oss det er synd for hunden. Den bliver luftet i en lille have og gået med max 15 min om dagen....


  • #4   21. sep 2008 stakkels hund.
    Selv om det er svært at opdrage på en andens hund, så ville jeg nok også spørge om man ikke måtte gå lidt med den. evt. uden sin egen hund, hvis de ikke kan så godt sammen. At melde en pga dårlig pasning, bliver meget svært.

    Så prøv at hør om du ikke må gå lidt med den, når hun er på job??


  • #5   21. sep 2008 Som sagt har jeg selv to hunde, men jeg har oss arbejde og to heste, så jeg har ikk selv tid til det.
    Men ja hun skulle ha' en til og gå med den.


  • #6   23. sep 2008 Sidste nyt.

    Hunden er 7 mdr og ikke 5 mdr.
    Jeg snakkede med ejeren en i dag og hun klagede over at hun ikk var renlig. Og jeg sagde til hende at hun skulle gå en lang tur med hunden om eftermiddagen inden hun skulle være alene hjemme. Og den vil hun nu prøve. Håber det hjælper.
    Hunden er ellers pæn i sin pels og ikk for tynd, så der kan jeg ikke sige noget.


  • #7   24. sep 2008 godt at du fik en snak med hende, og at hun så prøver dine råd smiley
    Det er jo en rigtig positiv start


Kommentér på:
Hund altid alene hjemme

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce