{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Fars Hund ..Mor dum... {{forumTopicSubject}}

Kender i det ...
Dina er en rigtig mors hund, går altid først til mig og skal nusses. Det er jo min hund og mig der børster hende, træner hende, og går ture med hende
´Dina har ikke været i bad længe mest fordi at lillemand på 2 mdr tager meget af min tid.
men igår skulle det så være.. Så Damen kom i bad blev tørret børstet og nusset om som aldrig før..og sørme om hun så bagefter absolut ikke skulle snakke med mor .. nej Far var meget bedre han havde jo ikke været "OND" mod stakkels lille Dina...Sådan en pivskid ;0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fars Hund ..Mor dum...
  • #1   26. jul 2007 Joy har heller ikek været i bad, mest fordi hunde ikke SKAL bades hele tiden

  • #2   26. jul 2007 Haha.. Stakkels Dina altså.. smiley

    Bella er heldigvis ligeglad.. Hun står bare og stener lidt når hun er i bad (hun elsker det absolut ikke, men hun hader det heller ikke).. Bagefter får hun sine små flip hvor hun spæner rundt i hele lejligheden og når jeg så tager hårtørreren frem er hun der med det samme og ligger og nyder at få varmen.. Så man er helt bestemt tilgivet når man føntørrer hende.. Det elsker hun.. *s*

    Men ja.. Det et utroligt at hunde har så meget imod at blive badet, men lige så snart der er en sø, så er der absolut ikke noget galt i at hoppe ned og tøffe rundt i det kolde vand.. *G*


  • #3   26. jul 2007 Hehe, kender det alt for godt smiley

  • #6   26. jul 2007 DUUUMME mor.. Kan godt forstå at hun ikke kan li' dig mere....
    Hvad ligner det også at komme det stakkels dyr i bad ?! smiley


  • #7   26. jul 2007 Susanne: hehe.. Det er faktisk lidt mærkeligt med Bella.. HUn ELSKER hårtørreren men hader støvsugeren.. Hun er ofte i den anden ende af lejligheden, hvis man går rundt med den tændte støvsuger.. *G* Måske fordi min kæreste har været så ond at "støvsuge" hende engang?
    Hun er ikke ræd for den på den måde.. Men hun synes da heller ikke at den er super sjov.. smiley


  • #9   26. jul 2007 Normalt meget modige Dina bliver også meget lille når støvsugeren findes frem og vil meget hellere ud i haven når jeg går igang ;0)...
    Hun var altså nød til at komme i bad, da hun stank af død gnu ;0)


Kommentér på:
Fars Hund ..Mor dum...

Annonce