{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

Fars hund :-) {{forumTopicSubject}}

Uuuhhhhmmmm...........

Noget vådt og varmt kører rundt i mit øre , ind og ud - ind og ud !!

Jeg åbner mit ene øje på klem , ser rundt i soverværelser og for øje på de smukkeste solstråler fra vinduet..

Jeg fik åbenbart ikke trukket lamellerne helt for i går aftens ( var godt nok også træt efter en forrygende tøseaften med pigerne på min gamle arbejdsplads )


Ind og ud - ind og ud ...... i ørene !!

Min bevidsthed kæmper sig ud af comaen og begynder at danne starten på en tankerække over fakta for denne dag ...


- det er Bertil der vækker mig med en øregangsvask !! " måske et lille hurra , men kun fordi det er kærligt ment fra hans side :-)"
- det er onsdag og fridag !!! " et kæmpe hurra"
- solen skinner !! " passer perfekt til dagens program"
- penge på kontoen!! " kæmpe kæmpe hurra"
- manden er på arbejde !! " fred og helt okay"
- jeg er alene hjemme !! "perfekt til hygge og musik ( vi er bestemt ikke enige om valget af musik herhjemme )"
- kaffe !! " dobbelt hurra "
- smøger !! " trippelt hurra "
- selvforkælelse hele dagen !! "en kvinderet af de estentielle !!"


Morgen går på hæld og jeg går i bad . Jeg står i badet og kan mærke , at det bare bliver en af de helt perfekte dage!

Ud af badet , ind og smøre den lækre nye bodylotion med skøn duft af citrus på den tørre varme hud , deo , parfume....

Ind i soverværelset og hen til klædeskabet. Åbner skabslågen og kigger vurderende på udbudet af beklædningsgenstande og straks mærker jeg , at idag står den på....

- den æblegrønne kjole med alt broderiet på skørtet , et par leggins og det smukke farverige tørklæde fra Berlin. Af fodtøj skal det være støvlerne i den lilla farve som indgår i broderierne på kjolen og tørklædet.

- ind og tørre håret , lægge make-up.

I dag blev det en god dag foran spejlet !! " sjælendt , derfor et kæmpe mega hurra "

En dag hvor de ægte krøller drejer den rigtige vej og Dennis Knudsen ville rose mig for resultatet af min make-up !!

Endnu en gang slår tanken mig ; " det bliver bare en rigtig god dag idag "

Nu er tiden kommet til , at Bertil gør mig opmærksom på hans tilstedeværelse og sine behov....

- ja ja , lille ven , mor er klar , vi går nu !!


På med jakken , frem med K9 selen med navnet Bertil på begge sider , høm høm poser og godbidder i lommen og vi letter fra adressen med distinationen ...


- samfundet !!!!


Vi går hen af gaden. Bertil snuser her og der. Vi har god tid.

Jeg nyder solens stråler i ansigtet og er 100 % bevidst om nuèt og føler for engangs skyld , at jeg er et menneske med overskud og styr på livet ( og måske Bertil )



- Halløj halløj , hvad skuer mit øje ??

- Hvad er det der kommer imod mig ??


Bertil reagere på min ændrede sindstilstand og stivner .....

Men jeg har focus på det der er foran mig !!

Vi fortsætter med faste skridt imod det der er foran ....

Afstanden mindskes og vi nærmere os hinanden og nu kan både Bertil og jeg tydeligt se , at det er en .....

- Meget meget flot neger , med skulder så brede som en 3 sporet motorvej , overarme så store som mine lår , højden passer i mål med Domus Vistas 16. etage og håret er let grånet og klippet på den fede måde.


Straks og rent reflektorisk lader jeg elevatorblikket glide hen over ham i takt med mine skridt og i rent flashback husker jeg mit spejlbillede fra tidligere og tænker ;

- Det her har jeg da styr på smiley


Bertil er stadig spændt i sin krop og sænker nu sit tempo , han kan mærke , at det der er foran er SÅ anderledes , at det gør noget ved hans mor.


En tankebobbel kommer frem over Bertils hoved ;....

- han er fandme stor og farlig , men jeg er klar til kamp !!!


Bertil rejser børster , rykker frem i selen og " knurre højlydt "
Han viser alle tegn på , at han vil kæmpe til døden dem skiller..


Jeg står foran denne mand og en tanke bobbel stiger frem oppe over mit hoved .....

- han er fandme lækker og jeg er klar til ..... !!!

Jeg smiler , rykker lidt frem imod ham og siger ; " hej "
Jeg viser alle tegn på interesse og indtil døden os skiller...

Manden bliver temmelig forvirret over disse dobbelte budskaber....

Han bukker sig ned ................. og endnu en tankebobbel stiger op fra Bertils hoved ....


- pas på , jeg æder dig på et halvt stykke mad !!!!


og endnu en tankebobbel stiger op over mit hoved ....

- ja ja ja , jeg vil gerne giftes med dig !!!!


Manden er nu temmelig rundt på gulvet og jeg kan tydeligt se den tankebobbel der er kommet frem over hans hoved ....

- fandme et mærkeligt par , de to !!


Det eneste vi kunne blive enige Bertil , manden og jeg var .....

- Det er et dejligt vejr og kan du nu hygge dig !!


Og nej , jeg behøver vel ikke sige , at jeg syntes , at negre er flotte.
Men det er skisme svært at score når jeg er sammen med Bertil.

Never mind , dagen var god og jeg er jo også godt gift på 30.år






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fars hund :-)
Kommentér på:
Fars hund :-)

Annonce