{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Spøgelser / Ånder {{forumTopicSubject}}

En af mine veninder oplever uforklarlige ting i sin lejlighed. Skuffer med tøj, bliver trukket ud ( ikke af hende selv ), lys tænder og slukker og der er bevægelige skygger rundt omkring. En nat da hun var på toilettet, så hun meget tydligt en skygge/ eller en utydlig skikkelse der kom hen til dørkarmen. Det lignede en dværg (!!!) med langt hår men hun fornemmede ikke noget ansigt. Hun blev rædselsslagende.......
Hendes dyr ( en kat og en lille hund ) mærker det også og virker utrygge. Jeg har intet set eller hørt når jeg har været der, men min veninde længes bare efter at komme væk derfra, selvom jeg er ret overbevist om, at det hun ser/ mærker bare vil følge med hende ( hun havde også håroprejsende oplevelser i et hus hun boede i tidliger )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spøgelser / Ånder
  • #1   22. dec 2008 Hun har fået kontakt med en clairvoyant ( en fra tv ) men hun kan først hjælpe hende om nogle måneder.
    Har selv oplevet lidt af hvert.
    Da jeg boede i Hyldespjældet i Albertslund, knurrede min daværende hund af noget kun hun kunne se / fornemme. Flere gange oplevede jeg sengen ryste og en gang at jeg blev løftet op af min seng ( her bad jeg så om at blive sluppet ).
    Det mest underlige jeg selv har oplevet ( foruden den UFO jeg så nær på ), var et maleri af min tiptipoldefar, der vinkede til mig ( ala Harry Potter filmene )


  • #2   22. dec 2008 Sanne K: jeg er MEGET åben overfor sådanne ting, men har heldigvis aldrig oplevet det. Jeg tror på at hvis man bor i et hus/område, hvor der engang er en der er død unaturligt, er personen der stadig.. Det er faktisk noget jeg frygter rigtig meget, da jeg er bange for det. Og vil nødig se/opleve det... Der går også en pige rundt hjemme ved min mor, og jeg tør knapt nok gå på toilettet derude (ja kald mig bare en pivskid)

  • #3   22. dec 2008 Biker : Jeg er i den grad ikke en svag person eller har en svag sjæl. Så en ufo da jeg var 10 år gammel og kan huske oplevelsen lige så tydligt. Det var utroligt skræmmende og samtidig noget så spændende. Det der gjorde det skræmmende, var faktisk de voksne der var sammen med os børn. De var så bange at de begyndte at græde.
    Jeg fandt det utrolig spændende og den var meget, meget tæt på os


  • #4   22. dec 2008 Sanne K : Du tror ikke hun har brug for hjælp- den lille pige ??

  • #5   22. dec 2008 Biker : Okay. Du, må jeg spørge dig om noget ?? : På dit billed ser det ud som om du spiser noget og nu har jeg flere gang tænkt " hvad er det hun spiser " Så hvad er det ? Og står du og spiser, eller hvad ? :0)

  • #6   22. dec 2008 Sanne K : Det ku være spændende om du fandt en- altså en der ikke bare er en plattenslager- for hold op hvor der findes mange af dem. Oplevede en del såkaldte healer og clairvoyanter under min datters sygdom ( og efter hendes død, hvor jeg søgte svar ), og det eneste de var ude efter, var mine penge

  • #7   22. dec 2008 Biker : Jubii, så blev det opklaret. Ha, ha

  • #8   22. dec 2008 Så har du godt nok langt hår- hva

  • #9   22. dec 2008 Kai : Det har du da ret i. Tænker jeg også ofte. Men de gange jeg har oplevet " noget " har der ikke lige været et kamera ved hånden ( det var før mobilernes tid )

  • #10   22. dec 2008 Biker : Så er du da en flot en af slagsen LOOOOL.


  • #11   22. dec 2008 Biker : Julie B ER også en meget flot pige.
    Har haft en veninde engang som er hel grønlænder- hun har en butik på strøget. Mega sød iøvrigt.
    Nå, nu er sønnen endelig klar til at komme afsted og få købt sine julegaver.
    Ses


  • #12   22. dec 2008 Kai : Det ville jeg også

  • #13   22. dec 2008 Lea: fortæl mere om Ufo oplevelsen vil meget gerne høre om det.

    Her den anden dag kom jeg til at sidde og snakke med min søster om at hun nogen gange havde hørt stemmer i huset, det har jeg også har bare aldrig fortalt om det fordi jeg troede det var mig der hørte forkert. min mor overhørte samtalen og sagde at hun også havde hørt underlige stemmer engang imellem. Det var lidt underligt ingen af os har fortalt om det før nu. Har haft nogen sære oplevelser i huset engang imellem.

    Nogen gange knurre min hund ud i luften og han knurrer ellers aldrig.
    En dag for nogen år siden var jeg alene hjemme. Ligepludselig kan jeg hører vandet i elkædlen bobler. Tænker at en har gemt at slukke. så går hen og slukker el kædlen på den knap der sidder på. sætter mig så hen i stuen igen. lidt efter bobler vandet så igen. så slukker jeg på stikkontakten. sætter mig hen igen og lidt efter koger vandet igen denne gang river jeg stikket ud. men alligevel begynder vandet at koge igen lidt efter. Det var sku ret uhyggeligt.
    Kan også huske fra da jeg var helt lille at jeg så skygger og var bange for at falde i søvn. skygger har jeg dog ikke set siden jeg var lille. Men måske er man mere modtagelig over for disse ting som barn


  • #14   22. dec 2008 Nogen der har set 2 mænd og en lille baby? Nogen der tror at det er ægte?

    Min mors veninde var engang ude at rejse for en del år siden.. Da de så var kommet hjem fra rejsen fik vi billeder at se og det ene billed siger hun: Kig godt på det her billed og fortæl mig hva du ser.. Vi sad self og gloede dumt på billedet for der var jo dem vi kendte i en kirke på deres rejse.. Da vi har fortalt hva vi ser på billedet peger hun i højre side og der kan man se en lidt ældre dame med stor solhat på stå som en "skygge" på billedet.. OG det er ik fordi der var taget to billeder op i hinanden smiley


  • #15   22. dec 2008 har også et billede hvor der er en mærkelig skygge på selvom der ikke er noget der kan have foresaget denne skygge

  • #16   22. dec 2008 men her kan man se hende =) altså bare omridset hehe

  • #17   22. dec 2008 klamt. klarede du dig så gennem din vagt uden at blive for paranoid?

  • #18   22. dec 2008 ja.. men til gengæld blev jeg syg =D

  • #19   22. dec 2008 okay træls. oplevede du flere mærkelige ting?

  • #20   22. dec 2008 kun mærkelige lyde hele tiden hehe...

  • #21   22. dec 2008 okay. hehe. der var ikke en af brugerne der prikkede dig på skulderen?

  • #22   22. dec 2008 nej heldigvis =D

Kommentér på:
Spøgelser / Ånder

Annonce