{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Er jeg teenager eller... {{forumTopicSubject}}

Jeg synes jeg er lidt til grin, og føler mig meget såret.
Jeg er over 40 år men bor ikke sammen med min kæreste. Jeg har en søn på 12, som bor hos mig i weekender og ferier, og i hverdagene pålejer jeg om aftenen at tage over til men kæreste, som bor 200 m. herfra, men de sidste par aftener har han været lidt nede bl.a. pga økonomiske problemer, efter at han er blevet arbejdsløs, og så gider han ikke være smmen med mig. Han lovede så at komme i aften,l men så havde han det dårligt (ondt i hovedet obg maven, sagde han), men han sad og raparerede sin knallert. Så sagde jeg at han kunne komme ned og få lidt hjemmebagt pizza og en øl eller vin, og evt noget juice (for jeg synes han får for lidt frugt og grønt) og så kunne han bare ligge her og slappe af og få lidt rygmassage. Men NEJ - Det ville han ikke, han ville være alene.
Da jeg senere ringede, sagde han bare at han ville drikke sig midt over, så han kunne sove, og så var det iøvrigt ikke sikkert han var klar til at tage med til reception imorgen...... Og så sagde jeg okay, så ses vi måske efter weekenden, for du elsker mig åbenbart ikke nok til at jeg må hjælpe dig....

Er det mig der ikke forstår en mand, når han er lidt sløj, eller er jeg helt forkert på den?? Troede egentlig jeg var kommet over sådan nogle åndsvage ting.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg teenager eller...
  • #1   14. mar 2009 Måske er hans manddom lidt såret når nu han er blevet arbejsdløs!!! Ja ved ikke, men tror at min mand ville føle lidt hen ad den vej!!!

  • #2   14. mar 2009 Han blev fyrret i med irkning fra okt. og først p dagpenge i november, men det er først nu, efter i mandags, at banken har sagt han skal sælge sin bil o.s.v. at det er gået helt galt. Men jeg vil sgu gerne være der til at støtte ham,. men han afviser mig og ryger sig skæv og drikker sig fuld i stedet for, selvom jeg siger at det absolut ikke løser noget. Derimod må vi finde ud af noget sammen. Men han gider ikke høre og lukker sig bare inde....

  • #3   14. mar 2009 Rotterne - Hvorfor tror du han ville have det værre hvis vi boede sammen?

  • #4   14. mar 2009 Rotterne - Tjah, det har du nok ret i. Jeg forsøger jo kukn at hjælpe ham, men det er som om han ikke VIL hjælpes. Jeg kan ikke hjælpe særlig meget økonomisk, men du har nok ret i at han også vil være for stolt til at sige - nu siger vi vores lejligheder op og flytter i en 3 vær. sammen, selvom der ikke er plads.

    Jeg tror jeg drikker mig i hegnet alene imorgen, evt. sammen med en kamerat (ham der kører sønne og mig til reception), og så kan han ringe til mig, hvis han har lyst til at se mig. Det er sgu altid mig der skal komme og til ham, og altid mig der næsten skal tigge og be for at han kommer ned til mig i weekenderne når jeg har sønne.


  • #5   14. mar 2009 Mange tak Rotter - jeg er ikke den tålmodige type, men jeg er vist nødt til at prøve....Jeg ved jo han elsker mig, det siger han jo tit og viser det også ind imellem.

  • #6   14. mar 2009 Vi tackler allesammen modgang forskelligt - og jeg synes, vores individuelle måder bør respekteres.

    Har du overvejet, om måden, du hjælper ham bedst på er, at give ham lidt tid for sig selv?
    Det er ikke meget tilfredsstillelse for dig, men hjælp handler jo om uegennyttighed ;o)

    Du kan jo vælge at tilbyde ham dit nærvær, men også at gøre det tydeligt for ham, at det er HELT ok, at han ønsker at være alene, og at du respekterer det.

    Nogengange tror jeg, vi kvinder analyserer for meget.


Kommentér på:
Er jeg teenager eller...

Annonce