{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Opkast små børn {{forumTopicSubject}}

Ja undskyld for det måske lidt klamme emne men jeg ved ikke lige hvor jeg ellers kan spørger på en søndag.

Min yngste pige bliver et år om en lille måned, hun har i de sidste par uger døjet med opkast om natten, hun har været ved lægen flere gange med det og de kan ikke forklare hvorfor hun kaster op.
I dag kom min kæreste og jeg så til at tale om at hun nogen gange kan kaste op om morgenen når hun vågner, men det er hendes aftensmad fra dagen før som hun som regl har spist en 10-12 timer før, men er det ikke ret unormalt at hun ikke har fået fordøjet sin mad?

Jeg ringer Selvfølelig til lægen i morgen og taler med dem om det, men i mellemtiden ville jeg gerne høre om der er nogen som ved noget om det her


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast små børn
  • #1   18. dec 2011 Ikke at jeg ved noget om det her... men gud hvor er det synd for hende.. og det er da ikke normalt at børn kaster op så længe, håber i finder ud af hva der galt med hende.

  • #2   18. dec 2011 Vores alm læge og en Børnelæge der har tilset hende mener det er pga astma og fordi hun hoster, men hun kaster kun op om natten/tidlig morgen og ikke altid i forbindelse med hoste så det er virkelig fustrerende at være vidne til smiley

    For ja det er sku virkelig synd for hende den lille skønne unge


  • #3   18. dec 2011 Astma er værst når man ligger ned. Og har hun hostet meget om natten skal der nok ikke så meget til. Men hvor er det synd for det bette pus....

  • #5   18. dec 2011 Hun hoster ikke vildt og voldsomt, længere.
    Men kaster stadig op, og det er det som er lidt sært.
    Samt at hendes mad jo altså ikke er fordøjet, tja hun kan godt have lidt hård mave men kommer af med afføring hver dag et sted mellem en og 3 gange om dagen


Kommentér på:
Opkast små børn

Annonce