{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund skudt under gåtur(stærke billeder)
  • #1   11. dec 2012 Der mangler lige lidt i historien, fx lod hundeejerne hunden løbe løs på anden mands grund? Den har vel næppe været i snor, ærlig talt kan jeg nemt følge ejeren af jorden hvis han selv om han har advaret mange gange bliver stram i masken hvis folk bare lufter deres hunde på hans grund, jeg kunne ikke finde på at skyde men bliver sku stram hvis folk lader deres hunde løbe rundt på min grund!

  • #2   11. dec 2012 SERIØST! Den var jo ikke engang strejfende - der var jo en mand der gik med den!!
    Han kunne ligeså godt have kommet til at skyde manden. Den person burde jo lukkes inde!


  • #3   11. dec 2012 Bodil: Enig, det skal man ikke gøre - og man skal kende konsekvensen af at lufte sin hund på andres grund eller lade den løbe omkring. Men der står jo at manden gik tur med den var ca 5 meter væk, det synes jeg er sindsygt uhyggeligt. Han har set hunden komme med et menneske og alligevel skudt - det er jo sindsygt..

  • #4   11. dec 2012 Hvor er det sindsygt. Hvis det er ham de mistænker er der jo noget helt galt med ham når har tidligere har truet nogle jægere

  • #5   11. dec 2012 Det var dog en voldsom sag :/.. Men at de sammenligner med Balder sagen hører jo ingen steder hjemme..
    Der står at manden passede hunden - så må det formodes at den ikke bor der til daglig.. Eller hvad? Synes artiklen er lidt tynd med informationer, men det er jo også EB..


  • #6   11. dec 2012 Enig i der mangler information men uanset hvad så skyder man ikke andre folks hunde, ved godt at man må men man skal advare først i medierne. Manden der skød er jo syg og burde med det temperament ikke eje et skydevåben.

  • #7   11. dec 2012 "Personen er tidligere blevet anholdt for at true nogle jægere med et ladt jagtgevær."

    Wow, han skulle sgu da låses væk.. Manden er jo syg. Når han både skyder en hund, der går med sin ejer (og ikke engang dræber den på stedet! Det er da det mindste man så kan gøre smiley Så den ikke skal lide)
    Og truer andre mennesker med ladt gevær...

    Undrer mig over hvorfor han ikke har fået taget sit jagttegn og våbentilladelse, dengang han truede de andre....


  • #9   11. dec 2012 "Næstved lokalpoliti har sat en efterforskning i gang, og foreløbigt har de ikke andre i søgelyset for skuddet, der førte til Osvalds død.

    - Han har haft en snak med hundeejeren omkring den i marts måned, og han har sagt, at han ikke vil have, at den strejfer rundt på marken. Han har også sagt, at han godt kunne finde på at skyde den, siger vicepolitikommissær Ole Rasmussen fra Næstved politi. "

    Så han har advaret om at han ikke ville have den hund på sin mark...

    "Min påstand er, at jeg ikke tror på, at der er nogen, der ville skyde en hund , hvis den står fem meter væk fra ejeren. Det ville være vanvittigt, siger Ole Rasmussen fra Næstved lokalpoliti. "

    Men jeg synes ikke med det der indtil videre er kommet frem, at man kan sammneligne med Balder. Der var der jo blevet klaget og afleveret hund over 20 gange der blev skudt og politiet havde også været inde over.


  • #10   11. dec 2012 *inden der blev skudt*

  • Ganneskov V
    Ganneskov V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #11   11. dec 2012 Hej alle

    Takker for alt og alle jeres dejlige ord.. Vi i fam. Er meget berørte af dette og det betyder virkelig meget med alt den støtte.. Osvald var verdens bedste labrador og havde sind som en på 5 år.. Vi vil huske ham for alt det gode han bragte familien..

    Håber i vil gå på vores støttegruppe på facebook : ganneskov vej og blive medlem.. Så vi kan stå samme overfor den type mennesker..

    Mange hilsner
    Hundens ejer

    Danny hansen


  • #12   11. dec 2012 Okay... hele den her situation er virkelig tragisk.
    Men hvor er det dog chokerende, at 36 og nogen % mener, at det er hærværk at dræbe en hund! Det er godt nok sygt og forstyrret. Det er for hulan ikke en ting, vi snakker om her, men et levende væsen med nerver og følelser ligesom andre levende individer.


  • #13   11. dec 2012 Føler med dig og din familie Danny og håber at I har overskud til at forsætte jeres "kamp " så denne galning bliver buret inde og aldrig får sit våbentilladelse igen.
    Sarah, det er ikke nok at advare som han har gjort for det første, det skal være en offentlig advarsel på skrift, for det andet er manden før dømt for at have truet andre med sit våben, og får det trejde så syntes jeg at politimanden besked om at han ikke tror på at ejers far stod 5 m væk, politiet skal ikke tro de skal bevise. Der er i min verden ingen undskyldning for at skyde en hund som denne har gjort og det værste er at han ikke ramte, så hunden skulle have smerter , Føj for et svind , undskyld mit franske men det mener jeg han er. Men du har ret i at den intet har med Balder sagen at gøre det var en helt anden situation , selvom jeg også er modstander af man skød Balder, pga de ejere i den sag var uansvarlige.


  • #14   11. dec 2012 Og så har jeg lige læst på støttegruppen, hunden bor ikke i området, Den politbetjent der har udtalt sig ved ikke hvad der står i raporten. jeg kan opfodre jer til selv at gå ind og læse eller melde jer ind
    (link fjernet)

    Ps Danny håber det er ok at jeg har linket til gruppen ???


  • Ganneskov V
    Ganneskov V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #16   12. dec 2012 Jordnødden: tak for din støtte og håber vi ser en masse tilmeldinger for jeg vil kæmpe til det sidste

    Irina: ja osvald var en rigtig god og smuk dreng i sin bedste alder

    Danny hansen


  • Beanmor *
    Beanmor * Tilmeldt:
    okt 2012

    Følgere: 1 Hunde: 3 Svar: 225
    #17   12. dec 2012 Danny Hansen - Det gør mig ondt, at I har mistet jeres dejlige hund på sådan en forfærdelig måde. Jeg sender jer varme tanker og trøstekram.

  • #18   12. dec 2012 Det er jo helt fuldstændig grotesk det her. Føler med jer.
    Noget helt andet er at det er ufatteligt at man tør skyde andre folks hunde som i dette tilfælde. I mange tilfælde vil skytten jo gamble ret meget med sin egen eksistens-berettigelse. I mit/vores tilfælde er hundene jo en del af familien, og at løsne skud med ens familie vil soleklart sætte skyttens helbred på spil i høj grad.


  • Ganneskov V
    Ganneskov V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #19   12. dec 2012 hej alle

    min datter har lavet dette, håber inderligt i vil dele dette med dem i kender.

    Vh
    Danny Hansen


    profilbillede
  • #21   12. dec 2012 Har delt på FB, kommer desværre ikke selv, bor i Fredericia så det er lidt langt i dette vejr smiley Men håber at mange dukker op og at I der bliver en positiv og retfærdig ende på denne sag, så I kan komme videre og så Osvald ikke mistede livet forgæves. Varme tanker herfra.

  • Lau L
    Lau L Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #22   12. dec 2012 Eftertænksomt skal det nævnes, At Torben Leo Dich's egen ruhårede "Magnus" gentagne gange er blevet bragt tilbage til dens hjem af naboerne, efter den har streifet, i et tilfælde blev den samlet op mere end 1 Km. væk fra den's hjem. Bagefter har vi hørt den hyle som om den blev tævet. Bliver en hund trofast af det ? - Ja jeg spørger bare.


  • #23   14. dec 2012 Lau for os det ikke er fra området, er det Magnus`s ejer der skød Oswald ?


Kommentér på:
hund skudt under gåtur(stærke billeder)

Annonce