{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

Hjælp min hund går i panik...??!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en chihuahua på 1,5 år er lige ved at være færdig med hendes 2. falske løbetid. I mandags skete der noger meget mærkeligt. Da jeg kom hjem fra arbejde og ville lufte hende, kom hun løbende glad hen til mig, og vi gik ud og gå. Hun gik som hun plejer, rigtig glad og snuser til alt ting, vi går ind i parken, men pludselig bliver hun ramt af panik og løber og hyler og ryster og hiver i snoren. Jeg har kun oplevet hende sådan når folk har skudt krudt af. Men jeg syntes ikke at jeg bemærkede noget som skulle kunne skræmme hende, der var ikke andre hunde i nærheden eller noget som helst. Jeg tog hende op, og hun kiggede hele tiden rundt omkring, som om der var nogen efter hende. Da vi kom hjem gemte hun sig under sofabordet. Jeg tog hende op og ville berolige hende og give hende en godbid, men hun ville ingenting, hun lå bare nede ved mine fødder og rystede og så sig hele tiden omkring. Jeg har selvfølgelig været ude og gå med hende en del gange efter, og jeg har gået forskellige ruter, men hver eneste gang sker det at lige pludselig går hun i panik. Og jeg aner ikke hvorfor?? Jeg ved ikke hvad det er som forskrækker hende. Jeg har boet inde midt i byen med hende hele hendes liv, og hun er vant til biler, ambulancer osv. men dem bliver hun også bange for nu.
Hvad skal jeg dog gøre?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min hund går i panik...??!!
Kommentér på:
Hjælp min hund går i panik...??!!

Annonce