{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Kom hjem, søs.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er ked af jeg skriver dette her i....

Da jeg godt ved at dette er et "dyregalleri"....

Men min søster er blevet syg...

Forleden dag blev jeg vækket med et chock...

Min søsters diskus-prolaps i lænden, og hendes smerter i benet var mere end "bare" en diskus-prolaps...

Vi var på vores ELENDIGE Amager-hospital forleden i 4 timer fordi hun havde fået enormt mange smerter i lysken og benet...

14 dage inden havde hun fået konstateret en prolaps i lænden. 3 forskellige læger fortalte hende at det var meget normalt med disse mange smerter når man havde en prolaps, og at hun skulle tage hjem og ta en masse smerte-stillende "gigt-medicin".... :o/

Det var den eneste behandling....

Dagen efter vores visit på skadestuen, blev min søster hentet fra hendes hjem i ambulance, da hendes ben var mere hævet og havde skiftet farve.

På hospitalet tog de så blodprøver (som de ikke havde gjort dagen før) der viste hun højst sandsynligt havde en blodprop i benet. :o/

Hun fik noget blodfortyndende medicin og blev sendt hjem plus, hun fik at vide at hun absolut ikke måtte tage nogle former for gigt-medicin. :o/ Hun skulle komme igen dagen efter og blive scannet.

Dagen efter fandt de 2 blodpropper i hendes ben.
En stor ved lysken som sad i venen og en mindre i låret.

Hun fik en tid på Gentofte til dagen efter, hvor de så skulle finde ud af om hun skulle opereres.

Natten efter hun var blevet scannet fik hun det dårligere igen og blev hentet af ambulacen igen.
Hun blev her kørt til Amager hospital for senere at blive overflyttet til Gentofte.

Her fandt de ud af at hun har 3 blodpropper i benet!!!

Hun har nu, været indlagt i nogle dage og skal opereres på mandag...

Min lille-søster er kun 27 år....

Det er kommet som et chock for hele familien.

De siger at det kan være en kompination af at hun har taget P-piller og at hun har haft ligget med den diskus-prolaps.

Men de foralte at de havde mange unge piger som kommer ind med blodpropper pga p-piller...!!

Så alle sammen.... Pas på med at tage P-piller!!!!!!

Med dette indlæg vil jeg bare ud med, at jeg HÅBER min søster snart bliver rask igen, så hun kan komme hjem til sine 2 dejlige hunde igen, som ikke kan forstå hvor mor er henne.
De sidder og kigger ud af vinduet efter hende... :o(

Og ville os ud med alle mine frustretioner omkring alt dette... Det gør så ondt at blive mindet om, hvor hurtigt dem man elsker kan blive revet fra èn...

Vi skal sku huske at sætte pris på dem vi elsker imens de er her...

Kære elskede Tanja... Jeg glæder mig til du kommer hjem, og alt dette er overstået.

Jeg glæder mig til at se dig skrive her på HG igen...

Knus, kys og de kærligste tanker, fra din søster...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom hjem, søs....
Kommentér på:
Kom hjem, søs....

Annonce