{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mener du ?
  • #1   20. sep 2016 Er ikke ligefrem forarget, for i bund og grund er det vel ikke værre end hvis man brugte en ræv, krokodille, mink osv..

    Når det så er sagt, så mener jeg ikke på nogen måde at der er nødvendigt at lave tasker, jakker og andet tøj af dyr idag.. At man bruger køer til læder, som alligevel skal slagtes kan jeg bedre forholde mig til smiley


  • #4   20. sep 2016 Jeg er ikke decideret forarget, men jeg synes det er lidt makabert,

    Jeg kan bedre forholde mig til når man bruger pels, skind osv. fremfor når hele hovedet fra dyret er brugt også. Og så det at det for mig er et kæledyr.
    Og selvom det ikke er tilfældet her, så er jeg også imod det at slå dyr ihjel for at bruge dem til accessories.


  • #5   20. sep 2016 Nøj den er altså lidt uhyggelig, syntes jeg

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 924
    #7   20. sep 2016 Kan heller ikke blive generet af det smiley Eneste jeg tænker er måske, at man skulle tjekke katten for ejerskab - ved ikke hvordan situationen er dernede, ift mærkning af katte og den slags.

    Jeg ville nok bare blive lidt ked af, at se nogen have fundet min afdøde kat og så lavet den til en taske - især en ualmindelig grim en af slagsen smiley


  • #9   20. sep 2016 Jeg må indrømme, at den lidt rammer min sorte humor smiley :-D smiley



  • #11   20. sep 2016 Minion ha ha præcis smiley
    Jeg sidder lidt på mine hænder fordi min sorte humor har det med, at tage overhånd når jeg er træt smiley


  • #17   21. sep 2016 Grim ja.. Forarget, nej smiley
    Tror den ville have været noget pænere hvis ikke hovedet var blevet brugt som "pynt"...


  • #18   21. sep 2016 Jeg har det lidt som Camilla og Linda

    1) så længe dyret har levet et værdigt liv og døden ikke har været udelukkende for noget jeg finder amoralsk skyld -så er jeg ligeglad

    2) jeg må indrømme jeg kom til at grine...ville jeg eje den...aldrig i livet føj for en grimrian...men sjov...det synes jeg altså den der smiley smiley smiley


  • #20   21. sep 2016 Jeg kan ikke rigtig blive enig med mig selv hvad jeg synes smiley

    Da jeg endnu havde min elskede Ragdoll, jokede jeg altid med at han skulle udstoppes med kroyer kugler og ligge på sofaryggen, den dag han ikke kunne mere..
    Men han står nu i en urne..

    Ebbe skal også udstoppes, og monteres på en fjernstyret bil, og hvor hans lyde er optaget på forhånd.
    Så kan han styre flokken for evig tid, smart!
    Tanken er pissesjov, men..



  • #21   21. sep 2016 ligeså grimt som at ha en ræv om halsen. i min verden.

  • #23   22. sep 2016 Forarget: Nej, Forundret: Ja. Den er godt nok mere sjælden end køn......
    Katteskind har tidligere (fx i vikingetiden) været brugt mod gigt. Måske tasken vil kunne have en positiv effekt i den forbindelse smiley
    Mht 'unødvendig' brug af pels: Jeg har en minkpels og jeg elsker den. Det er simpelthen et genialt stykke overtøj. Den er varm, den er vandtæt og den holder formegentlig det meste af mit liv (hvilket vel ret beset er temmelig bæredygtigt - istedet for at skulle købe en ny vinterjakke med få års mellemrum som forøvrigt er produceret af et olieprodukt). Jeg har købt den direkte fra en minkavler, der også er bundtmager og har fået den syet så den blev præcist som jeg ville have den.


  • #25   22. sep 2016 Jeg syntes det er lidt ulækkert med det udstoppet hovede smiley

    Men ellers er jeg ret ligeglad med hvad folk bruger, så længe dyret er dødt når de går i gang smiley


  • #26   22. sep 2016 Synes det er sært, men ellers har jeg ikke den vilde reaktion ^^

  • #27   22. sep 2016 Jeg er ikke forarget over brugen af kattens skind, men er en smule forarget over det grimme resultat smiley

  • #28   22. sep 2016 Ann -Marie jeg tuder af grin, tænk er du også smiley :-D smiley :-D
    Jeg vil sige, at det heller ikke lige er et design jeg er vild med smiley smiley
    Altså en ting er, at vedkommende går forbi denne her døde kat og tænker yes der ligger da lige en ny taske der!
    Men så kunne vedkommende da have vist den stakkels kat bare lidt respekt ved, at have lavet noget smukt!
    Men jeg er dog ikke sikker på, at prisen så havde været helt så høj smiley smiley


  • #29   22. sep 2016 Helt enig !! Man kunne godt, for kattens skyld, have ønsket at det var en dygtigere designer/kunstner, som havde fundet kræet, så den i det mindste var blevet til en smuk taske smiley

Kommentér på:
Hvad mener du ?

Annonce