{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

"sove træning" {{forumTopicSubject}}

Hej Hunde mennesker smiley

Vi har haft vores lille hvalp på 12-13 uger i lidt over en uge nu - det går rigtig fint.
Hun har bare en anelse svært ved at sove om aftenen,
hun tripper lidt rundt, ud og ind af kurven, hyler, klynker og piver - et tydeligt tegn på at hun er utryg og savner os, som er hendes flok nu.
Jeg ligger min hånd ned til hende, men hun vil hellere lege bideleg end at sove..

Jeg har derfor, iaften, tænk mig at prøve, at tage en varmedunk og fylde op med varmt vand, vikle min trøje jeg har gået med hele dagen omkring den, og ligger den i hendes kurv og nusse hende i søvn, eller evt. bære hende direkte sovende fra sofaen ind i kurven,
så er hun træt i forvejen og ikke helt så lægesyg som ellers.

Er der nogen af jer der har erfaring med denne metode?
jeg har læst mig frem til at den skulle være meget god,
da hunden får den varme og følelse af at der er andre den ligger op af, ligesom den gjorde med mor og søskende da den var helt lille?

Jeg vil prøve alt jeg kan, for at få hende til at føle sig tryg.

Mvh. Katarina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "sove træning"
  • #1   25. okt 2010 dengang jeg kun havde en lille hund og han skulle vendes til at sove selv om natten, brugte vi bamser, D.A.P. og så var vi ude og lege/træne inden vi gik i seng... der gik ikke lang tid før den rutine var kørt ind og han sov uden ynk i hans kurv.....

  • #3   25. okt 2010 Krumme: ha ha "en skudt ko" ha ha ha ha ha

  • #4   25. okt 2010 det har også været fristende at hive hende op, men hun vil helst ligge ovenpå mig eller imellem min kæreste og jeg,
    og jeg er bange for at ligge mig ovenpå hende.. hehe..

    jeg har lige set DKK's DVD på deres hjemmeside som vare ca. 34 min.
    nu er jeg en del klogere..


  • #6   25. okt 2010 KRUMME:
    hvor er han dejlig...
    en skudt ko... ha ha... var lige inde og se billederne af ham...
    hvor ser han dejlig ud når han sover... og i en IKEA pose fyldt med ting


  • #7   25. okt 2010 når chanel bliver træt vil hun os gerne bide i fingre, men har vænnet hende til at have en tyggepind, så den render hun rundt med.
    lige da jeg fik hende faldt hun i søvn hos mig, og satte hende så ned i sin seng, ser hun sit snit vil hun helst gerne lægge hos mig stadig, men er blevet god til at lægge sig hen selv.


  • #8   25. okt 2010 Krumme for filans, du får det evindelige spørgsmål til at dukke op igen: Hvorfor HULANS er det, vi gør det der med hund??????

    Nå - men til spørgsmålet kan jeg kun sige, at for vores vedkommende har vi ikke haft den slags problemer og det formoder jeg er fordi, vi lader vores hunde gå i sengen.
    Det er nu nemt på den måde :o)


  • #10   25. okt 2010 Krumme, sådan foregår det også her, og det er nu med tre vapser ;o)
    De smutter, når det bliver FOR klemt og varmt. Og så har vi atter køjen for os selv.
    GOD løsning.

    Men med den hage, at det er nødvendigt at være lidt flittig til at skifte sengetøj, forstås ;o)


Kommentér på:
"sove træning"

Annonce