{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Parringsannonce"
  • #1   2. jan 2020 Min mand er grafiker, så han laver mine smiley

• #2   2. jan 2020 Ja der skal da være nogle fordele. Min er revisor, så han laver mit regnskab smiley

• Magnus  J
    Magnus J Tilmeldt:
    feb 2017

Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 132
    #3   2. jan 2020 Hvis du har mod på det, så kan du prøve at arbejde med GIMP..
    Det er et gratis redigeringsprogram, som ikke er lige så "klogt" som PS m.m. men man kan komme langt hvis man vil sætte sig ind i det smiley

Ellers er der mange nystartede grafikere på facebook der vil lave ting lidt billigt..

• #4   2. jan 2020 Tak Magnus.
    GIMP mener jeg mine sønner har nævnt i forbindelse med noget andet. Det vil jeg prøve at kigge på.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #5   3. jan 2020 Hvis man er ny i det der med billedbehandling, er GIMP nok det bedste bud på et program der får stoppet en ellers fascinerende hobby, allerede i opstarten. Man skulle jo nærmest tro at det var lavet til formålet...

Hvis man vil starte op med et program hvor der er en rimelig form for support, gode indlæringsmuligheder og topkvalitet af resultaterne, kommer man desværre til at betale for det. Efter min mening er de 2 bedste, og nogenlunde lige gode, programmer, Adobe Photoshop Elements og Corel Paintshop Pro.

Begge er lige kommet i helt ny version, og koster omtrent det samme (ca, 500 kr). De kan også begge downloades i gratis prøveversioner, hvor alle funktioner er tilgængelige, men som stopper efter 30 dage.

Jeg har, efter at have mistet min gamle Photoshop CS og afprøvning af diverse gratisprogrammer (hvoraf GIMP i øvrigt er klart bedst) afprøvet de nævnte programmer, og valgt Photoshop Elements, både fordi det virker lettest, sikkert fordi jeg er vant til Photoshop CS, og fordi det sælges om en pakke sammen med Adobe Premiere (videoredigeringsprogram) til en fordelagtig pris, men funktionelt er Paintshop Pro lige så god.

• #7   3. jan 2020 Tak for input.
    Jeg har en veninde i Sverige der laver det, men ville faktisk gerne kunne selv smiley
    Tak Kim. De 2 vil jeg få kigget på. Specielt med prøveperioden, så kan jeg se om det er noget jeg skal lege med eller overlade til andre.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #8   3. jan 2020 Hvis det er noget som skal lægges op på nettet, har man selvfølgelig også brug for et program til det. Der kan man heldigvis finde en rimelig kompetent HTML-editor af WYSIWYG (What-You-see-is-what-You-get) typen! Microsoft har, noget ukarakteristisk, gjort Deres nyeste vesion af MS Expression Web 4 gratis, så det kan downloades uden videre.
    Det er ret let at bruge og man kan klare sig uden at have kendskab til kodning.

Min egen hjemmeside er lavet med en tidligere version af Expression Web, uden at jeg har skrevet en eneste linje kode;

http://kim-jakobsen.dk/

• #9   3. jan 2020 Fin hjemmeside. Vi bruger selv one tror jeg den hedder nu. Det er også uden koder.
    Ja det var såmen bare til fb. Hjemmesiden bliver jo opdateret.

Kommentér på:
"Parringsannonce"

Annonce