11. jun 2007 Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.459
"Parringsannonce" {{forumTopicSubject}}
Ja eller hvad det nu hedder.
Hvor får I lavet disse flotte billedannoncer med parring/kommende hvalpe?
Evt fif til hvilket program man kan bruge.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.822
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.459
feb 2017
Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 132
Det er et gratis redigeringsprogram, som ikke er lige så "klogt" som PS m.m. men man kan komme langt hvis man vil sætte sig ind i det
Ellers er der mange nystartede grafikere på facebook der vil lave ting lidt billigt..
jun 2007
GIMP mener jeg mine sønner har nævnt i forbindelse med noget andet. Det vil jeg prøve at kigge på.
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Hvis man vil starte op med et program hvor der er en rimelig form for support, gode indlæringsmuligheder og topkvalitet af resultaterne, kommer man desværre til at betale for det. Efter min mening er de 2 bedste, og nogenlunde lige gode, programmer, Adobe Photoshop Elements og Corel Paintshop Pro.
Begge er lige kommet i helt ny version, og koster omtrent det samme (ca, 500 kr). De kan også begge downloades i gratis prøveversioner, hvor alle funktioner er tilgængelige, men som stopper efter 30 dage.
Jeg har, efter at have mistet min gamle Photoshop CS og afprøvning af diverse gratisprogrammer (hvoraf GIMP i øvrigt er klart bedst) afprøvet de nævnte programmer, og valgt Photoshop Elements, både fordi det virker lettest, sikkert fordi jeg er vant til Photoshop CS, og fordi det sælges om en pakke sammen med Adobe Premiere (videoredigeringsprogram) til en fordelagtig pris, men funktionelt er Paintshop Pro lige så god.
jun 2007
Jeg har en veninde i Sverige der laver det, men ville faktisk gerne kunne selv
Tak Kim. De 2 vil jeg få kigget på. Specielt med prøveperioden, så kan jeg se om det er noget jeg skal lege med eller overlade til andre.
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Det er ret let at bruge og man kan klare sig uden at have kendskab til kodning.
Min egen hjemmeside er lavet med en tidligere version af Expression Web, uden at jeg har skrevet en eneste linje kode;
http://kim-jakobsen.dk/
jun 2007
Ja det var såmen bare til fb. Hjemmesiden bliver jo opdateret.
"Parringsannonce"