{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.436 visninger | Oprettet:

fødselstråd {{forumTopicSubject}}

Ja så kan jeg ligeså godt oprette en fødselstråd. Så må vi se hvordan den udvikler sig. Temperaturen var for en halv times tid siden 39,6 mod 37,2 i morges. Jeg stopper her. Har ikke behov for at fortsætte. Maja er ikke begejstret.
Hun hviler men dig ikke tungt. Puster ikke så meget endnu, men det kommer lidt i "ture". Tilbyder hende lidt frokost om en times tid og ser om det er noget der frister. Hun slugte ikke godbidderne, da jeg tog hendes temperatur, men kaste dem stille og roligt.
Vi er som billedet viser helt klar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fødselstråd
  • #341   17. feb 2020 Jep, de laver brugslinier i Tyskland - iøvrigt også af riesen - men ikke i Danmark.
    De fleste danskere vil have schæferhunde, så er der nogle stykker, der vil have maller og lidt rotter og et par dobere.. Men så stopper det også der.

    Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med en riesen i IGP, men pt har jeg to hunde og det er rigeligt smiley


  • #342   17. feb 2020 Airedalen er en ret stor race i Tyskland. Over 1000 registreringer årligt. Sidste år havde vi 21 i Danmark. Derfor er det nemmere at differentiere opdrættet.
    Riesen er også en fed race. De er en del skarpere end airedales. Jeg har trimmet 2 tidligere. En af dansk opdræt og en af tysk. Der var milevidt forskel. Tror desværre den unge tæve fra Tyskland ikke lever mere. Den var solgt til 2 unge mennesker, hvor han var søn af det ægtepar der havde den danske han. Der ser man hvor forskellige linjerne er.


  • #343   21. feb 2020 Har lige prøvet at lægge en lille video op herfra i morges.

Kommentér på:
fødselstråd

Annonce