Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  start på fodring af hvalpene....
  • #1   19. jul 2007 jeg mener mens de ligger ved moar!!

• #2   19. jul 2007 3 uger gamle, har jeg opblødt hvalpefoder og blandet det med a-38. Så det bliver en meget blød masse, som de kan slikke i sig. Ud på små tallerkner, og lige hjælpe lidt til, så de finder ud af, hvad det er.
    Husk at have klud osv. i nærheden, for de sviner sådan nogen små størrelser. Når deres tænder er ved, at være udviklet omkring 5 ugers alderen, har jeg smidt det på græsset en gang imellem, så får de brugt deres snuder og trænet tyggemuskler.
    Håber det var svar nok, ellers må du skrive igen.
    PS. jeg har fodret med dyrlægens foder.
    Knus C

• #3   19. jul 2007 på dem vi har haft starter vi når de er omkring 3 uger, med a38, når de er 4 uger blander vi a38 med opblødt tørfoder..
    de første par gange kan man godt hjælpe hvalpene, de ved ikke helt hvad det er men stik evt næsen ned i det eller stik fingeren ind i deres mund med det på og stik så deres hoved ned til maden..
    vi fodrer 3 gange om dagen.

• #4   19. jul 2007 3 uger. bruger royal canin opblødt i kogt vand. blender det i starten så det ligner grød. foder 3 x dagligt.

• #5   19. jul 2007 jeg starter også når de er ca 3 uger med opblødt hvalpefoder og tykmælk

• #6   19. jul 2007 tusind tak for alle jeres svar....det er rart at være lidt på forkant.....inden der bliver liv i huset!

Kommentér på:
start på fodring af hvalpene....

Annonce