{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Pekingeser hvalpe {{forumTopicSubject}}

Hej ideen med dette emne er at man kan få svar på spørgsmål angående pekingeser opdræt og almindelig spørgsmål håber at der er mange der vil være med.

Jeg vil starte med at stille hvor mange af jer holder hvalpe vagt altså bliver oppe om natten for at sikre jer at tæve ikke ligger sig ovenpå en hvalp?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pekingeser hvalpe
  • #1   11. maj 2020 sker det tit?

    Min mors hund Dot gjorde det da jeg helt lille.. dvs ca 35 år siden.. Jeg har aldrig hørt om det siden.

    Dot var en golden


  • #2   11. maj 2020 Nogle racer er nogle klods. Skotsk terrier, Bull terrier og jeg tænker også bulldog-racerne er i risikogruppen for at lægge hvalpene ihjel. Skotterne er virkelig ringe mødre.
    Jeg sidder aldrig oppe om natten, men jeg har min fødekassen lige ved siden af min seng, så jeg kan høre hvis en hvalp hyler op. Ikke mindst når der skal spises og en evt lille hvalp skal lægges til en af de gode patter. Hvalpene er på vores soveværelse indtil Ca 4-ugers alderen. Så kommer de i stuen, som lægger ved siden af soveværelset.


  • #3   12. maj 2020 Man skal være obs på hvordan fødekassen ser ud - tæven lægger sig oftes helt op af væggen - så derfor skal man han en pind rund i hele kanten så hvalpen kan skubbes bagud/komme væk smiley
    se evt. billede i min profil under Jessie - der er et hvor hun ligger i en fødekasse smiley
    og nej - jeg holdt ikke vagt og alt gik fint smiley


Kommentér på:
Pekingeser hvalpe

Annonce