608 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Blanding -fransk buldog og mops-se her Blanding -fransk buldog og mops-se her

Ja jeg kunne lige huske at nogen tidligere har spurgt om nogen har set denne blanding og så kom jeg jo til at tænke på min mosters hund som jo er en blanding af fransk buldog og mops.... så kig forbi min præsentation der er jeg ved at lave et fotoalbum med hende i.....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blanding -fransk buldog og mops-se her
  • #1   29. jul 2007 ja det går rigtig godt med Diesel.... han vokser så hurtigt... han er dog meget fræk og hører kun det han vil høre.... he he... han er dog lidt langsom til at forstå hvordan man går i snor, så det arbejder vi stærkt på....

Han har dog en smule navlebrok som vi skal have tjekket her når han skal vaccineres igen.... har nogle af dine hunde haft det???

• #2   29. jul 2007 Dyrlægen kommenterede det ikke ved sundhedstjekket, men synes selv at det er blevet værre..... ved du hvordan operationen foregik og om det er farligt??

• #3   29. jul 2007 okay.... det er ikke noget der ser ud til at genere ham overhovedet, det kan også bare være mig der overreagerer, men synes lige at jeg vil få det tjekket....

• #4   29. jul 2007 var det egentlig ikke også dig der efterlyste den blanding jeg har lavet indlæget om??? Har du set Frida i mit fotoalbum???

Kommentér på:
Blanding -fransk buldog og mops-se her

Annonce