{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Er mit dværghamster drægtig? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en pige og en drenge dværghamster (begge med stamtavle) jeg har nogle spørgsmål da det er første gang jeg har sat dem sammen. Jeg har nu vejet hende og hun vejer 44g har fået ad vide at han skal blive inde hos hende i ca. en uge indtil man kan se at hun er drægtig, men vil man kunne se noget på vægten allerede på en uge?

Og er det normalt at han slet ikke virker interesseret i hende? Hun løber konstant efter ham men han læber bare væk fra hende og viser ikke interesse i hende. Når nu han ikke gør det er der så slet ikke mulighed for at hun kan blive drægtig? Har slet ikke set ham springe på hende, for som sagt så løber han bare fra hende.
Han laver lyde ligeså snart hun går over til ham, er dette et godt tegn? Har også lagt mærke til at hun er begyndt at rense sig for neden kan dette også være et tegn på noget?

Når de så endelig ligger sammen så ligger han på ryggen og hun ligger ovenpå ham og der er de bare helt stille, men han ligger slet ikke ovenpå hende kun omvendt, er det så også et tegn på at han ikke har tænkt sig at gøre noget? Vil jo gerne have hun skal blive drægtig.
De har nu d. 24 november været sammen i 2 dage og ved ikke hvor hurtigt der kan gå før han måske viser interesser for hende, men lige nu stikker han bare af fra hende, og viser ingen interesse.
Håber der er nogle der kan svare på alle mine spørgsmål.

Kommentarer på:  Er mit dværghamster drægtig?
Kommentér på:
Er mit dværghamster drægtig?

x