979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

lille vovse lille vovse

hey ville høre om nogen kunne hjælpe mig går og overvejer at anskaffe mig en lille putte hund men ved ikke helt hvilken race det kulle være det ska være en race der ville kunne begå sig sammen med en voksen bulldog har tænkt på enten en lhasa apso eller shizshu tror jeg nok det staves men ved ikke om det er nogle racer der gør meget det har små hunde lidt et rygte for og det tror jeg ikke mine naboer bliver glade for....men hvis kan anbefale nogen små lydløse hunde racer så skriv QnuZ Nadia,Ghetto og philli

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille vovse
  • #1   21. nov 2007 angående små hunde, så vil jeg gerne bemærke at det er op til individets selv om de gør. Sonja er en sheltie og de skulle gø, det underlige er bare at hun faktisk ikke gør! Hunden mor gøede sådan set heller ikke, så det er forskelligt om småhunde de gør. Der boede også engang en lille yorkshhire terrier i nabolaget, og den gøede heller ikke, den kiggede bare ud gennem hegnet.. SÅ det er op til individets selv om den gør:)
    MEn ellers så er der jo Basenji'en, som ikke kan gø.. Og den er jo en "mindre hund". Held og lykke med valget smiley

• #2   21. nov 2007 En Besenji gør rigtig nok ikke, men de nærmest jodler. Der hvor jeg boede før, boede en mand som havde sådan en, den jodlede konstant. Det lyder egentlig meget sjovt, men når man har hørt på det i 2 timer, så bliver det bare til en irriterende lyd.
    Til gengæld kendte jeg engang en der havde en lhasa apso. Den var volset op med en stor god og tumle glad newfaundlænder ( staves) De var de bedste venne i verdenen, og den lille lå arm i arm med den store, stod i læ for regn under den store.
    Kender ikke meget til de racer du har skrevet, men jeg ville kontakte nogen af dem der har racerne herinde, og spørge dem. Det er den bedste måde og lære om racerne. De har personlig erfaring med dem...

• #3   24. nov 2007 Hvad med en Border terrier. Dem jeg har mødt har været nogle rigtig dejlige hund....

Kommentér på:
lille vovse

Annonce