{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er den valgt
  • #1   26. dec 2007 De er rigtig søde men ved ikke noget som helst om den race så håber bare hun bliver god og i kan komme langt med hende

• #2   26. dec 2007 Nej uha hun er da grim mand....ha ha nej stopper fingrene i øjnene, for jeg er simpelthen så hvalpeskruk!!

• #3   27. dec 2007 Tina det kan du på min hjemmeside www.woekks.dk under hvalpe!

• #4   27. dec 2007 hvad gjorde så at i lige valgte dén hvalp? ;o)

nu har jeg fulgt lidt med i trådene, og også den om "hvordan,hvorfor og hvorledes" man tager valget til hvilken hvalp der skal blive den næste i huset....så jeg er da lige nysgerrig for at vide hvordan i har båret jer ad med at vælge;o)

og forresten..tillykke med valget...hun ser rigtig fin ud;o)

• #5   27. dec 2007 Vi har valgt ud fra køn først pg fremmest!

Der ud over ville vi kigge efter farve og aftegninger om der er nogle der er extra fine eller nogle der er fejlfarvede! Alle er rigtig fine i farve og aftegninger!

Så begyndte jeg da de var 3-4 uger med at se hvem er mest nysgerig, livlig, fræk osv...

Når de er ca. 5uger finder jeg en fasan vinge frem og ser på deres reaktion og om de vil lege med den! (den hurtigste og mest nysgerige og legesyge er at frotræke)

og på denne måde sutere jeg dem stille og roligt fra en efter en!! Men det er svært og bliver sværer og svære jo flere man får suteret fra!

Håber det gav et lille indblik i hvordan og vor ledes jeg er fundet frem til MIN hund!

Kommentér på:
Så er den valgt

Annonce