Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sort mops hvalpe..
  • #1   5. feb 2008 Mener at lykkedal, avler sorte mops og fawn... prøv at kig på jean's hjemmeside.

• #2   5. feb 2008 De har en sort han til salg nu...
    www.kennel-lykkedal.dk

De har også en 123hjemmeside, der er et link på siden tl den... og der er Danny... smuk sort han moppe...

• #3   5. feb 2008 Karina S - desværre skal den skønne mops hvalp overtages nu da den er 12 uger, min svigerinde har talt med kennelen. Og min svigerinde kan først overtage hvalpen om 3 uger pga. de skal flytte om 1 uge og skal lige på plads.
    Hun har spurgt kennelen om de kan holde hvalpen mod depositum, men kennelen mener at det er bedst hvalpen bliver solgt nu, pga. den har godt af at komme ud og blive stimuleret.
    Det er forståeligt nok, men det er SÅ svært at finde sorte mops hvalpe ??

Den havde ellers været helt perfekt og er lige hvad hun søger...

• #4   5. feb 2008 Susanne *Med Rottepige *
    ved du om de planlægger hvalpe ?

• #5   5. feb 2008 Hvor lang vil I tage ??? kender en kennel i norge....
    Blå mandag....

Syn's at Anka laver såååå lækker mopper....

Ja, vidste godt at Jean, gerne ville have han ud af huset nu... synd, at din svigerinde ikke kunne nu... for han er da for sød...

• #6   5. feb 2008 Jeg tror måske at Norge er lidt for langt væk.. Sverige kunne være en mulighed, men helst Dk.

Ja, han er simpelthen bare SÅ skøn hvalpen fra Lykkedal, hun ville simpelthen så gerne have ham... så det er rigtig rigtig ærgeligt.

Hvis du kender andre som planlægger hvalpe eller kender nogle som kender nogle eller lign. må I meget gerne kontakte mig.

• #7   5. feb 2008 Har fundet en kennel på fyn...
    ( dejlig med hundeweb.... )

Skriver lige over bc.

Kommentér på:
Sort mops hvalpe..

Annonce