1.187 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 119 Svar

Søger tæve Søger tæve

En ting jeg har lagt mærke til herinde er at der næsten altid er væsentligt flere hanhunde der søger tæver end omvendt.
Nu er jeg lidt fræk, men jeg kan ikke lade være med at tænke: hvis det er så nødvendigt at avle på en hund som tæveejerne ikke selv henvender sig til, hvorfor har man så ikke købt sin egen tæve?

Det er ikke så meget dem der stiller hanhund til rådighed jeg tænker på, men de annonce hvor tæver decideret søges af forskellige årsager (man vil have en hvalp, hunden skal snart kastreres, hanhunden humper ting og man tror at det hjælper osv.). Nogle af de annoncer er jo formuleret så man sidder og tænker at tæveejeren burde tage penge for parringen i stedet for omvendt. smiley

Er det bare mig der er sær? Den mulighed er jeg også ganske åben for.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger tæve
Kommentér på:
Søger tæve

Annonce