{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

ang drægtighed {{forumTopicSubject}}

Hej.. har lige et spørgsmål om hvor langt henne i forløbet en hund skal være før man kan begynde at se noget på hende? Min hund snød mig og parrede sig med en lille dans/svensk gårdhund den 24/4 og er altså nu 25 dage henne...Hun er en meget lille og spinkel hund. En blanding mellem papillon og pekingeser...Håber nogen kan komme med nogle svar....på forhånd mange tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang drægtighed
  • #1   19. maj 2008 hvis hun ikke har haft hvalpe før, vil det være ret tydeligt på hendes patter måske allerede nu, de begynder at vokse osv. Maven kan man ikke se noget på før de er længere henne.

  • #2   19. maj 2008 Hej til jer begge...mange tak så er det rigtigt at jeg synes hendes patter er blevet lidt længere...Jeg blev nemlig pludselig i tvivl om de altid havde været så lange...så må jeg jo bare vente at se tiden an smiley

  • #3   19. maj 2008 Hvornår man kan se hvad på hunden ved jeg ikke så meget om -men hun er ved at være så langt at dyrlægen kan fortælle om hun er drægtig (scanning/blodprøve)

  • #4   19. maj 2008 hej michelle tak for svaret jeg ved godt at dyrlægen snart kan se det på scanning men jeg arbejder fra 8 til 16.30 så det er lidt svært at få tid til at komme langs men jeg har taget ferie hele juli hvis nu hun skulle være med hvalpe.

  • #5   20. maj 2008 så har jeg bestilt tid til på mandag klokken 17.15 til scanning hos doktor dyr...glæder mig helt vildt til at se om hun er med hvalpe smiley
    håber hun er for jeg vil meget gerne have et enkelt kuld hvalpe på hende..


Kommentér på:
ang drægtighed

Annonce