1.263 visninger
|
Oprettet:
hund i løbetid stak af {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften siger så havde vi et lille uheld i går..
Mine forældre havde fest (min fars 50 års fødselsdag) og i løbet af aftenen kom nogen til at lukke min tæve Jessie ud. Det opdagede jeg lidt senere og jeg kaldte på hende i lang tid...til sidst kom hun løbende langvejs fra ude på vejen ...
Nu er så spørgsmålet, hvornår kan jeg se om nogen har haft held af at hoppe på hende ...hun bløder stadig..
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 34
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 142
Personligt ville jeg nok vælge at give abortsprøjte med det samme, men spørg din dyrlæge om hvad han synes/foretrækker.
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 34
sep 2005
Følger: 26 Følgere: 28 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 142
Desuden er det tåbeligt at lave nogle hvalpe som man ikke aner hvad er og hvor faderen (og moderen hvis hun ikke er HD, AA fotograferet osv) kan give en masse gener for sygdomme videre til hvalpene.
Såeh...uanset hvad ville jeg IKKE vælge at få nogen hvalpe på hende.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.171
Og desuden er din tæve, som der står højere oppe ikke i en alder, hvor du kan være bekendt at lave hvalpe på hende, hvis hun ikke har haft hvalpe før.
At få de hvalpe (hvis det da er gået så galt) er ikke fair overfor hverken din tæve eller evt. hvalpe!
Jeg ville gå til dyrlægen og få Alizin. Det er et super stof i forhold til det gamle og jeg kender ingen, der har haft andre bivirkninger, end en let kvalme af det (og det var da det blev givet midt i drægtigheden).
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
Hvis hanhunden der har været på, har infektion, coli eller andre bakterier fra forhudsbetændelse er du i knibe!!!!! OG det aner du ikke en døjt om i dette tilfælde
hund i løbetid stak af