651 visninger
|
Oprettet:
18. sep 2007 Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
nedkast en forbandelse! {{forumTopicSubject}}
IH hvor lille jeg ønske jeg kunne nedkalde en forbandelse over dem der bare parrer deres bastard/ægte uden stambog og andet skravl uden at tænke på andet end penge.
I skal være velkommen til at komme med alle de syge undskyldninger som i har hørt.
i kender jo allerede den som lyder: min hund skal have lov til at blive mor for hendes fornøjelses skyld (oversættelse= ejers pengepung)
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.752
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 143
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 1.045
sep 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 485
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Hul-i-hækken kan ske............Men alle de forbandende planlagte parringer er til at b.... sig over!
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Der er tåbelige blandt ALLE "grupper " :o)
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
At nogen folk gerne vil have blandinger er osse fint med mig, det er jo i sidste ende op til folk selv hvad de vil.
Men jeg kunne ønske at folk der avler på blandinger dog i det mindste ville tjekke for hvad der nu måtte være relevant ved den blanding de laver.
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
Det mener jeg er rovdrift/hjernemangel/idioti og en god portion griskhed i en og samme person
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 195
selv har jeg to rundkørsler..( internathund og omplasering) begge er steril og kast. da jeg ikke vil ha ufrivilige hvalpe samt ikke ønsker at sætte flere x til verden.. men min næste hvalp blir med papir..
Jeg ved nemlig af skade at det ikke er lige gyldig hvad man blander, bare fordi de se søde og dejlige ud.. og som dyrlægen siger er sund og rask.. og er vac samt ormebehandlet... vi ser i danmark desværre for mange syge hunde i danmark som er resultat af dårlig avl.. og her er det ikke kun blandinger.. desværre men heldigvis er der seriøse avler aom tager deres avl meget alvorlig . dem vil jeg støtte næste gang jeg skal ha hund og der går nok desværre ikke så mange år før den gamle hund ikke holder længere.. desværre,,
men ja jeg ved hvad det vil sige med de søde blandinger som desværre kan blive nogle forbandede bæster.. og tro mig det er ikke sjovt at tage turen til dyrlægen med den flotteste hanhund på 2 år hvor det har sagt klik i hovedet og derved er blevet en tikkende bombe.. (læs ALT var prøvet med dyrlæge, konsulenter, adfærdsbehandlinger m.m) Dyrlægens dom var at det var på grund af blandingen.. desværre.. han var ellers alletiders dejlige hund inden det slog klik .. men hvis ikke han var sendt til de evige hundeskove, ja så var det endt med at en var blevet bidt
nedkast en forbandelse!