{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

nedkast en forbandelse! {{forumTopicSubject}}

IH hvor lille jeg ønske jeg kunne nedkalde en forbandelse over dem der bare parrer deres bastard/ægte uden stambog og andet skravl uden at tænke på andet end penge.
I skal være velkommen til at komme med alle de syge undskyldninger som i har hørt.
i kender jo allerede den som lyder: min hund skal have lov til at blive mor for hendes fornøjelses skyld (oversættelse= ejers pengepung)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nedkast en forbandelse!
  • #1   29. sep 2008 U go Girl - Gg

• #3   29. sep 2008 Mmh tjaeh, jeg har selv hund med stamtavle og vil altid have det (tror jeg..), men har ikke noget imod folk der vælger at købe blandinger, så længe forældrene trods alt er sunde og raske og gerne testet for ting og sager (det er selvølgelig op til køber om det betyder noget for dem, at forældrene er testede, men skulle jeg have en blanding engang, ville det da være noget jeg ville have på det rene).. Men ja, hvis folk kun får hvalpe for pengenes skyld synes jeg da også det er skidt.

• #4   29. sep 2008 Tråd nr 45877 om samme emne.....interessant!!!!!!

• #5   29. sep 2008 blandinger vil altid bestå og der er intet man kan gøre ved det.Er selv utrolig glad for mine blandingshunde.Kunne dog aldrig finde på at købe hvalp fra nogen ,hvor man kan mærke at de ikke har hjertet med.

• #6   29. sep 2008 Har et par heksebøger du kan låne ? ;o)

Hul-i-hækken kan ske............Men alle de forbandende planlagte parringer er til at b.... sig over!

• #7   29. sep 2008 Tina.......Jeg skærer aldrig alle over en kam.

Der er tåbelige blandt ALLE "grupper " :o)

• #8   29. sep 2008 At der laves blandinger kan jeg godt leve med -og jeg tvivler på det vil ændre sig.
    At nogen folk gerne vil have blandinger er osse fint med mig, det er jo i sidste ende op til folk selv hvad de vil.

Men jeg kunne ønske at folk der avler på blandinger dog i det mindste ville tjekke for hvad der nu måtte være relevant ved den blanding de laver.

• #9   29. sep 2008 Min forbandelse skyldes at jeg har set på nettet at der er en der har taget et kuld hvalpe på en 12 år gl. bastardtæve(blanding af schæfer/labrador)! hun har brugt en hanhund fra famillien og skriver at begge forældre har været søde og sunde hunde hele deres liv. Madammen har fået 4 hvalpe på det grundlag at hun ville have en afløser til sin gamle hund(blir den mon aflivet nu den har fået hvalpe) og hun sælger de 3 andre for en pris af 6000,-kr
    Det mener jeg er rovdrift/hjernemangel/idioti og en god portion griskhed i en og samme person

• #10   2. okt 2008 så den også godt Ghita.. og tænkte mit... kan kun gi dig ret...
    selv har jeg to rundkørsler..( internathund og omplasering) begge er steril og kast. da jeg ikke vil ha ufrivilige hvalpe samt ikke ønsker at sætte flere x til verden.. men min næste hvalp blir med papir..

Jeg ved nemlig af skade at det ikke er lige gyldig hvad man blander, bare fordi de se søde og dejlige ud.. og som dyrlægen siger er sund og rask.. og er vac samt ormebehandlet... vi ser i danmark desværre for mange syge hunde i danmark som er resultat af dårlig avl.. og her er det ikke kun blandinger.. desværre men heldigvis er der seriøse avler aom tager deres avl meget alvorlig . dem vil jeg støtte næste gang jeg skal ha hund og der går nok desværre ikke så mange år før den gamle hund ikke holder længere.. desværre,,

men ja jeg ved hvad det vil sige med de søde blandinger som desværre kan blive nogle forbandede bæster.. og tro mig det er ikke sjovt at tage turen til dyrlægen med den flotteste hanhund på 2 år hvor det har sagt klik i hovedet og derved er blevet en tikkende bombe.. (læs ALT var prøvet med dyrlæge, konsulenter, adfærdsbehandlinger m.m) Dyrlægens dom var at det var på grund af blandingen.. desværre.. han var ellers alletiders dejlige hund inden det slog klik .. men hvis ikke han var sendt til de evige hundeskove, ja så var det endt med at en var blevet bidt

Kommentér på:
nedkast en forbandelse!

Annonce