{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Huuuulk, tid til at flytte hjemmefra:( {{forumTopicSubject}}

Sidder lige, rød i hovedet og med bubbeløjne. De små vatrondeller er idag 8 uger, og to af dem flyver fra reden, idag og en imorgen, det er jo næsten ikke til at klare smiley

Jeg synes vi har gode familer, og jeg ved jo fra start at den dag kommer, men det er altså ikke nemt, når man i 8 uger har levet side om side med de små pus.

Snøft, hulk, piv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huuuulk, tid til at flytte hjemmefra:(
  • #1   20. dec 2008 Glæd dig over at der er gode familier, som vil passe og elske dine små vatrondeller. Man kan hurtigt få for mange hunde, hvis man skal beholde dem alle sammen.

Held og lykke med deres færd ud i den store vide verden.

• #2   20. dec 2008 hehe sådan havde jeg det også med de føste... i dag er det kun to hvalpe tilbage. hvor af den ene skal blive her.. så kun en hvalp tilbage.. den største han i kuldet... men ja det jeg syntes er mest hårdt er, er det nu et godt hjem.. er de gode ved hvalpen.. osv... den syntes jeg er svær...

• #3   20. dec 2008 Kender fornemmelsen, - men syntes alligevel at det var OK da 2 af mine hvalpe rejste hjemmefra da de var 9 uger. Det er værre med den sidste som nu er 13 uger - han flytter først hjemmfra i dag, fordi det skulle passe med at køberne havde ferie. Og det bliver da MEGET underligt at han flytter - både fordi han er den sidste - men ikke mindst fordi han har været her så længe.

• #4   20. dec 2008 Så blev to totter afleveret, og der er lidt uro i resten af flokken, der vist ikke helt kan forstå hvor deres søstre er blevet af.

Tror aldrig jeg vænner mig til den del af det at have hvalpe, men man opdrætter jo fordi man gerne vil have at andre skal have samme glæde af hundene som man selv har, og så er man jo nødt til at sende dem ud i verden.

Så hjalp det også lidt at der i postkassen lå et julekort fra en af hvalpene fra sidste kuld, hvor der står hvor glade de er for hende, og hvilken dejlig hund hun er smiley

Kommentér på:
Huuuulk, tid til at flytte hjemmefra:(

Annonce