{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

at blackliste en kennel/hundehandler? {{forumTopicSubject}}

Nu er HG måske ikke stedet hvor sådan en blacklist nogensinde ville ske, og vil lige tilføje dette er ikke for at hænge folk ud, men jeg syntes da det er super svært for mange folk at gennemskue nogle kenneler og hundehandlere første gang de skal ud og købe sig en hvalp.
Jeg syntes det er synd og skam at folk skal snydes af den slags fuskere som avler på hunde med arvelige sygdomme og importerede hunde.

Men jeg tænker egentlig på om der overhovedet er sådan en side nogensteder hvor folk har optegnet deres erfaringer med diverse hundehandlere og hvalpefabrikker.

Jeg syntes folk er rigtig gode til herinde at lade folk vide om disse hvis man spørger, men jeg syntes da det er synd og skam at man ikke kan blackliste disse mennesker og gøre offentligt opmærksom på det svineri der foregår.

De fleste herinde kender jo mere end et par kenneler og personer som er kendt for at avle på syge hunde og måske selv har måtte lide under det, og der syntes jeg er synd og skam.
Herunder også folk der fusker med stamtavler.
Jeg har da set mere end et par blogs med folk som er blevet snydt smiley

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der syntes der burde være sådan en slags blacklist med dette, eller om det er en måde man kan gøre det mere tilgængeligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at blackliste en kennel/hundehandler?
Kommentér på:
at blackliste en kennel/hundehandler?

Annonce