{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

hvornår ved man om det er veer? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg sidder her med Masha, og har faktisk siddet her hele dagen. Jeg har læst nettet tyndt, for at læse noget ang veer, men det lykkedes ikke rigtigt.
Hun er 61 dage henne, har ingen appetit og termometeret siger 37 grader, så tror ikke det vare længe.
Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal kigge efter, hun har ligget ned det meste af dagen, og har halset, med lukket mon det meste af tiden. Hendes vejrtrækning, er meget forskellig, så jeg tænker om det kan være veer der er på vej, nå hun halser ektremt hurtig, også kort tid efter halser hun alm.
Håber der er nogen der ved lidt ang veer, for det er godt nok svært at finde noget ang veer på nettet, det hele går fra dagen inden, til opblokningsfasen, der står intet om imellem der.
¨På forhånd tak.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår ved man om det er veer?
  • #2   11. jan 2009 Ja hun har skrabet forskellige steder i huset.
    Jeg har prøvet, at give hende ro, men hun fælger bare efter mig smiley
    Og ja hun har lavet stort 5 eller 6 gange idag....

• #5   11. jan 2009 Okay smiley tusind tak for dit hurtige svar.. ved du om det er normalt, at hun slikker på det tæppe hun ligger på? det gør hun meget nemlig.

• #6   11. jan 2009 Ja jeg tænker også, at jeg holder fri imorgen. Jeg har også advaret arbejdet smiley

• #8   11. jan 2009 Ja det har jeg også fået af vide, såjeg har gået og tjekket lidt, men ingen slim endnu, det var nemlig også det der undrede mig, for det skulle gerne hænge sammen, med det hun er igennem nu, men det kommer nok.. smiley igen tusind tak for svarene, det er jo supert at´, der er folk her inde der er villge til at hjælpe. smiley

• #10   11. jan 2009 tak smiley det vil jeg prøve

• #12   11. jan 2009 sådan opførte min tøs sig også dagen inden og næste dag også. Hendes temp. faldt også til 37*, og så føder de gerne indenfor et døgn. Da hendes vand gik,slimprop+lidt vand, gik der to timer og så fik hun veer. Du er ikke i tvivl :o) Hun får en "stram mund" og holder vejret et øjeblik, for så at trække det hurtigt igen. Dette kan hun gøre et stykke tid,,ved Ayla var det ca. 20min.,,,og så kom presseveerne,,hun spændte i hele kroppen og havde bagbenene næsten bagud,,havde øjenkontakt med mig under alle veerne,,,og i løbet af de næste 8 timer kom der 10 dejlige hvalpe :o)

Godt at hun søger dig og vil ha din tryghed :o) Det var lissom med min Ayla Det eneste tidspunkt Ayla peb var hvis hun ikke kunne se mig, så sørg for at ha mulighed for at kunne være der under hele fødslen,,det vil gøre hende tryg :o)

Held og lykke med det,,det er en meget stor oplevelse at være med til :o)

• #13   11. jan 2009 Ja jeg satser også på at skal være vågen her i nat smiley godt der opfundet kaffe....

• #14   12. jan 2009 DFFD - Egoisten - Tak for linket. Det bliver super godt og spændende læsning. Og kan være en super hjælp for mange, så det var dejligt.

• #15   12. jan 2009 Så har Masha født 7 fine og raske hvapser.. Hun klarede det bare så godt smiley

• #16   12. jan 2009 stort tillykke.. det var dejligt alt gik godt.. super

• #18   12. jan 2009 Jeg tror ikke der er flere.. hun er meget rolig nu, og prøver at sove, så jeg tror det ikke, me det er første gang jeg er med til en hunde fødsel, så man ved aldrig.. smiley

• #20   12. jan 2009 Ja for søren... Jeg synes allerede det er svært at se om alle får en pat.. men jeg tror de klare den.. smiley

• #22   12. jan 2009 så vidt jeg ka se, så er der 1 han, og 6 tæver..

• #23   12. jan 2009 Stort Tillykke herfra.

Kommentér på:
hvornår ved man om det er veer?

Annonce