{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

ENDELIG loebetid... {{forumTopicSubject}}

endelig endelig endelig.... vi har bare ventet saa laenge, bare det nu lykkedes denne gang..

Naa det jeg ville spoerge om er hvad er jeres erfaringger med at faa taget blodproever og sendt ind til laboratorie for at see det korrekte parringstidspunkt? virker det overhovedet bedre end de der sticks?? og hvor tit faar i taget blodproeve...?

Sidste gang var hun MEGET parringsvillig 10-12 dagen.. MEGET, men der kom jo som nogle maaske ved ingen hvalpe, har dog senere fundet ud af at det emd stor sandsynlighed er pga hanhunden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDELIG loebetid...
  • #1   4. feb 2009 herligt for jer at den længe ventede løbetid er kommet:o)

mht strips og laboratorie....så er min erfaring med strips at de er noget upræcise og utilregnelige...mht laboratorie, så tager det jo tid fra prøven er taget-sendt afsted-analyseret og til du har svaret, med mindre din egen dyrlæge kan aflæse det.

jeg valgte sidst at få taget blodprøver hos dyrlægen og prøve begge dele for at se hvor stor forskellen ville være i svarene...det hele endte med at jeg fulgte min intuition og tog af sed mod hanhunden uden at have fået et klart svar på nogle af prøverne...blodprøven hos dyrlægen som blev afmålt på stedet viste at tæven ikke var klar..jeg kørte alligevel da jeg fornemmede at hun var MEGET tæt på..og halvvejs mod hannens bosted, ringede dyrlægen og fortalte at ampullen til laboratorie aflæsning var gået itu under fragten.....men gudskelov slog det ikke fejl, for de parrede samme aften som vi ankom og der er gevinst i hende:o)

så mit råd er at stole på dig selv og din tæve......og så bør du nok overveje hannen igen hvis du mener det er hans syld..(evt herpes vacc din tæve hvis det kan være det som er endt galt)

• #2   4. feb 2009 Det er ikke samme hanhund jeg har valgt denne gang netop fordi jeg ikke turde proreve igen da tiah er knap 4 og hvis det ikke ykkedes denne gang vil jeg ikke proeve igen smiley

Hanhunden sidste gang var herpestestet da han er svensk smiley tiah er ikke da han er den eneste hun har vaeret parret med og dyrlaegen siger sandsynligheden er alt for lille saadan som situationen forholder sig..

Kan i huske hvad i gav pr gang med blodproeve? og hvor meget der er l;aboratoriet og hvor meget som er dyrlaegens konsultation og udtagning?

• #3   4. feb 2009 iiiiih, hanhundens ejer har lige skrevet og tilbudt jeg bare faar ham over en uges tid saa vi rammer naar tiah er klar smiley hvor er det dejligt...

• #4   4. feb 2009 jamen så er du jo helt fri for test's og blodprøvetagning:o))

og sikke en hjælpsom hanhundeejer...det kan jo ikke blive bedre! :o)

• #5   4. feb 2009 Ja jeg maa indroemme at han sku fortjener mange ros lige nu, hvor er det bare skoent, og jeg kan have ham i 2 uger saa jeg er sikker paa vi rammer rigtigt smiley

Kommentér på:
ENDELIG loebetid...

Annonce