{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Symptomer på ens tæve er drægtig??
  • #1   18. apr 2009 jeg har mest lagt mærke til træthed,,, hun sover meget, er grådig når hun spiser, mere kælen, måder at ligge på, steder hun lægger sig, og som hun normalt ikke ligger bortset fra når hun er gravid.. Vores mangler nu præcis 3 uger (i morgen altså), men først for ca 3 dage siden kunne jeg se lidt på hende, dog er der på de sidste dage sket meget med str. Så jeg forventer bestemt at der kommer hvalpe denne gang..

• #2   18. apr 2009 Den første måned syntes jeg ikke at lægge mærke til noget.

• #3   18. apr 2009 Enig med sandie synes heller ikke der er noget specielt at se den foerste maaned. En lille smule mere kontaktsoegende og lidt haevede lyseroede patter er det eneste jeg lagde maerke til.

• #4   18. apr 2009 Oki
    Min tæve hun skal hele tiden ha opmærksomhed og kæles! hun er lidt rastløs og har fået lyserøde og meget lidt hævede patter!
    Hun er meget træt! Men hun burde kun være 3 uger henne!

• #5   18. apr 2009 Hun har virkelig ændret adfærd.. Og der er ikke sket ændringer i hverdagen eller lign... så derfor tror jeg næsten hun er gravid
    Kan ikk finde ud af det

• #6   18. apr 2009 hvor mange gange blev hun parret?? Min tæve blev parret flere gange over flere dage, så ville mene det skulle være underligt hun skulle "gå tom", selvom det sikkert godt kan lade sig gøre på trods af gentagne parringer.. Men så meget er jeg ikke inde i det..
    Jeg ved bare at jeg kan mærke ændringer på hende ret hurtigt... faktisk efter en uges tid, med at hun bliver mere træt, har faste pladser og ligge på når hun er gravid og som hun ikke bruger i det normale.. og humøret overfor de andre hunde, hun gider ik lege med dem, som normalt..

• #7   18. apr 2009 Hun var der i 5 dage... Såå hun burde gerne ha fået lidt BEEP :-))

Men hun vil stadig gerne lege osv. Men hun sover meget også nye steder osv.. hun hyler og skal hele tiden ud .. hun har det varmt osv
    Hehe.. hun opfører sig meget mystisk

• #8   18. apr 2009 Da blev sidste aar parret 3 gange over 3 dage, alle parringer vellykkede, der havde hun ogsaa aendret adfaerd og en smule haeve patter saa det kan altsaa godt gaa galt selvom der er parret succesfuldt, det er dog heldigvis de faerreste gange det gaar saa galt smiley

Du maa have hende scannet.

• #10   18. apr 2009 Marianne S

Ja hanhunden havde dårlig sædkvalitet, desuden blev de parret en smule tidligt. dag 12. denne gang er var der bid ved dag 14, men med god sædkvalitet burde det kunne have virket sidste gang også.
    Hanhunden er en anden, jeg turde ikke tage chancen med den samme igen smiley

• #11   26. maj 2009 var hun med hvalpe?

• Lotte Irene Ø
    Lotte Irene Ø Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #12   25. jul 2014 Hej

Jeg ville lige høre fra en veninde af om en hund kan havde meget rød tunge? Og hun spiser sin mad meget hurtigt, og det hat hun ellers ikke gjort før. Og hun kan ikke lide ander hunhunde, hun kan sammen med mine to hanhunde.

Mvh Lotte

Kommentér på:
Symptomer på ens tæve er drægtig??

Annonce