600 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

moder slæber hvalpe væk.. moder slæber hvalpe væk..

hej vores hund har fået hvalpe hvor cirka 2-3 uger siden. hun fik 7 der var første gang hun har fået hvalpe... og nu begynder hun at slæbe 3-4 af hvalpene væk fra de andre.. hvad kan det være hun gøre det..
håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  moder slæber hvalpe væk..
  • #1   19. feb 2006 hun prøver at gemme dem - beskytter dem.

har der været mange og kigge på dem?

mit bedste bud - vores gjorde det samme. Vi sagde NEJ til hende, når hun prøvede - det stoppede.

• #2   19. feb 2006 ja vi er meget ud os se ved dem..
    men hvorfor tager du så ikke alle?
    kan det være det er for mange for hende på engang..

• #3   19. feb 2006 Er jo ikke dyrepsykolog ;- )

Det er bare mit bedste bud..

Er det de samme hvalpe hver gang ?

• #4   19. feb 2006 det ved jeg ikke.. er de ikke nogen haerinde som jeg kloge på sådan noget?.. men tak for hjælpen Abby o

• #5   19. feb 2006 selv tak

• #6   19. feb 2006 Hejsa. Jeg er ret sikker på at hun prøver at finde et andet sted til sig og sine hvalpe. Det er muligvis fordi hun synes at det nuværende er for uroligt. Jeg er sikker på at hun nok skal kunne klare alle hvalpene, men når hun har flyttet nogle af dem, er hun splittet mellem hvilken af "grupperne" hun skal være hos og vælger derfor den gruppe hun selv har placeret. Hvis det er muligt, skal du måske prøve at lade hende "vælge" selv og bære de sidste hvalpe hen til hende.

• #7   19. feb 2006 okay tak men hun lægger sig hen til dem som ikke har flyttet.. men vil lige prøve at lægge de andre hen til dem som hun har flyttet.

• #8   19. feb 2006 det kan vel være fordi der er for amnge omkring hvalpe..

• #9   19. feb 2006 Ja, det er vigtigt at der er ro i omgivelserne i den første tid hvor hun er meget på vagt og følsom overfor alt der kan "true" hendes hvalpe. Du og din familie skal imidlertid hele tiden selv kunne komme komme til hvalpene......det er MEGET vigtigt at de bliver præget af mennesker fra llerførste færd!!!!.....og at moderen accepterer at hendes hvalpe bliver taget fra hende men kommer tilbage!

• #10   19. feb 2006 okay ja vil kan godt komme til dem uden at moren sige noget..

• #11   19. feb 2006 Jeg var nødt til at give min tæve en "overhaling" da hun lige havde født......hun knurrede når jeg ville tage hendes hvalpe op......det rettede sig hurtigt!

• #12   19. feb 2006 ja de ligger op i en stald der går vi altid fordi men nu har hun flyyt alle et andet sted hende.. det er et roligt sted..
    hun knurre ikki vis vi tager hvalpene op...

• #13   19. feb 2006 Det er IKKE en underlig opførsel din hund har.....hvem ville bryde sig om at ligge på Kbh's hovedbanegård når man lige har født????? Det er en god og sund hund du har!!!!!

• #14   19. feb 2006 ja det kan jeg godt forstå. men ville bare lige være sikker på at det ikke var et tegn på at der var formange hvalpe for ´hende..

Kommentér på:
moder slæber hvalpe væk..

Annonce