{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål om hvalpe ? {{forumTopicSubject}}

1. Nogen der kender til løbegårde / begrænset indhegning til hvalpe, i god kvalitet ?

2. Hvordan er det nu lige med de små hvalpe når de gerne vil besørge inde, sådan rent praktisk.
Hvad bruger i ? som toilet når de sørger udenfor ´reden´?

(hvalpene nærmer sig 4 uger)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et par spørgsmål om hvalpe ?
  • #2   27. jul 2009 Er der mon ikke andet end aviser at bruge ?
    Synes ikke det fungerer så godt på trægulvet når avisen smitter af og gulvet suger...
    Derfor en alternativ løsning smiley

• #4   27. jul 2009 Det er måske lidt uortodokst, og jeg har aldrig haft hvalpe, så skal nok lade være med at lyde klog, men hvad med et par "kattebakker"..?

Du kan jo prøve at finde en lidt stor, flad opbevaringrkurv/kasse/bakke og komme noget grus i..

• #6   27. jul 2009 Jeg tænkte bare at grus var mere lig udenfor end avis var..

Blot en tankestreg, og forsøgte jo ikke at lyde som om jeg var specielt klog på emnet..

• #8   27. jul 2009 Århh pokkers , jeg kan ikke huske hva det hedder, men man kan få noget, et stort stk. papir med plastik på undersiden, det suger helt suverent, og de stykker er større end flere avis sider lagt ved siden af hinanden.
    De sælges hos visse "dyre tings" forhandlere netop til renlighedstræningen og redekasser.
    Øv kl.er for mange, jeg skal se om jeg kan komme på det, hvis der ikke er nogen der kommer på det før mig *S*
    Håber at jeg kommer i tanke om det mens jeg sover ;o)
    Nat Nat..

• #10   28. jul 2009 vinyl på trægulvet og aviser ovenpå... nemt at holde og skifte.. Vores hvalpe var renlige som 5 ugers og det var ved ros ved at besørge udenfor ( og vi havde vinter/forårshvalpe) og lukke dem ud når man vidste det var tid..

Kommentér på:
Et par spørgsmål om hvalpe ?

Annonce