859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Løbetid 2 gang? Løbetid 2 gang?

Vores dansk svensk gårdhund kom i løbetid første gang da hun var 12 mdr. og der er nu gået 8 mdr. kan det virkelig passe at hun ikke snart kommer i løbetid igen. Hun er begyndt for en uge siden at parre vores dværgpinscher tæve på 5 mdr. men hun er slet ikke hævet op, er det helt normalt adfærd?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid 2 gang?
  • #1   24. aug 2009 hey carola min maya skulle osse have været i løbetid der er gået 8 mdr siden sidst hvor hun godt nok har haft hvalpe som du jo ved da du jo har en af maya s hvalpe trunte :O) og hun viser hellere ingen tegn på hun skal i løbetid underligt men tror at nogle hunde går i løb hver 6 mdr og andrehver 7 til 8 mdr har jeg fået af vide, håber i har det godt,

• #2   25. aug 2009 Hejsa..
    Min ene tæve var 17 måneder da hun kom i den første løbetid. Kom i nummer 2 10 måneder efter og har ikke været i løbetid siden og det er et år siden nu.. Det kommer når det kommer.. :o))

• #3   25. aug 2009 ..

• #4   25. aug 2009 8 måneder er ikke unormalt. Og Binka hæver ikke op før hendes løbetid har været igang et stykke tid, mens andre tæver hæver op inden de begynder at bløde.

Hver hund har forskellig løbetid, og man kan heller ikke altid regne med at de får en helt fast cyklus. De bliver også influeret af andre tæver i området hvor man bor...

• #5   25. aug 2009 Okay jamen så må jeg jo bare vente spændt på at der sker noget, og ikke bekymre mig mere om det.
    Hanhunden som skal parre hende ankom nemlig igår, vi har købt ham og når hun engang er klar så håber vi på hvalpe.

• #6   25. aug 2009 de kan godt springe 2 løbetid over. voreg gik der et år før hun kom i anden løbetid over

Kommentér på:
Løbetid 2 gang?

Annonce